Recenze (2 156)
Hodina pravdy (2000) (TV film)
Scénář manželů Kohoutových je nadčasový a herectví ústřední dvojice dost přesvědčivé. I když je závěr očekávatelný, potěšil mě otevřený konec. A při poslední scéně na nádraží jsem se i upřímně zasmál :-)
Svět pod hlavou (2017) (seriál)
Seriál se mě získal někdy od čtvrtého pátého dílu. Zajímavé bylo propojení nenarozeného Filipa s Filipem v kómatu. Pobavily nejen Sloky, ale i sledovačky Majora Zemana nebo polákovská trma vrma se Šarikem v podání Kryštofa Hádka. V závěrečných dvou dílech mě rušily na 80. léta nereálné vyšetřovací metody a rozsudek pro Martina Plachého. Pochopil bych, kdyby zemřel při útěku na hranicích, ale poprava zaváněla mírnou propagandou...
Temný Kraj - Čarodějnice (2017) (epizoda)
Sestry Bártovy aneb kde je zakopána mrtvola.
Marta Kubišová - Mamá (1969) (hudební videoklip)
Dokonalost. A to i v podání Anety.
Vláda - V Dánsku já se narodil (2013) (epizoda)
V Dánsku jsem se sice nenarodil, ale Dánsko jsem si zamiloval. Stejně jako Birgitte. Máš můj hlas, Birgitte. A těším se na dalších 9 dílů. Parádní rozjezd 3. série.
Trpaslík - Sobota (2017) (epizoda)
Kolečko? Ve velkolepém víkendovém finále o jednu grandiozní hvězdičku míň za absenci angažovaného Koháka. .................................................................................................................................................... Odpady celkem šetřím. Na závěrečném dílu Trpaslíka jsem neshledal nic pozitivního. Rozuzlení jsem očekával a zombie opravdu nemusím. Ale že vyprovokuji nickpetajavorsky k napsání podobné zprávy? Nazdra, tobě by měli na CSFD ten účet smazat vole. Co to je za hodnocení, Rapl - 2 hvezdy, Trpaslik - Odpad, Kobry a užovky 3 a další a další. Lidi s takovým právem hodnotit jsou na hovno, smaž si radši učet, dík. ...................................................................................................................................................... Péťo, hledej trpaslíka :-)
Okupace (2015) (seriál)
10 dílů, 9 měsíců. 10 x 45 minut plných akčních situací z vysoké mezinárodní politiky. Kdo je hrdinou? Premiér Norska? Ruská velvyslankyně? Śéfka tajných zpravodajských služeb? Členové Svobodného Norska? Investigativní novinář? Dvojí agent Hans Martin Djupvik? Majitelka restaurace? Právníci? Obyčejní lidé?
Četníci z Luhačovic - Evička (2017) (epizoda)
Z hlediska atmosféry i děje zdařilý díl. Bavil mě jak pohled na kolektivní pojetí odplaty, tak počínání velitele (Drobného). Líbil se mi symbol zrcadla, se kterým autoři pracovali už v minulém díle. Vadila mi nedoslýchavost četníků. Kdyby byli důslední, Maďarka by žila. Nebo měl scénárista větu "Jdete si pro malou?" vypustit...
Studnařova dcera (2011)
Sedmero krkavců (1967) (TV film)
Poctivá studiovka - na minimálním prostoru s minimem rekvizit herci dokáží vykouzlit přesvědčivý příběh.