Recenze (52)
Kronika žhavého léta (1972)
Tolik energie věnované takovému propagandistickému svinstvu!
Rituál (2006)
Jedna hvězdička za to, jak jsem se u téhle nekonečně pitomé slátaniny nasmála.
Robin Hood (1984) (seriál)
Krásný Michael Praed, přiměřený patos, výborná hudba... Taky jsem na konci bulela.
Podivné dědictví (1972)
Lotrando na divokém západě...
Korczak (1990)
Pámbu ví, proč tenhle film u nás vůbec neběží.
Prožít si své peklo (1977)
Nikdy víc! Stejně jako Dva muži ve městě a Vše o mé matce. Samo peklo.
Kytice (2000)
Vezmi jednu skvělou literární předlohu, pečlivě ji odkrv, důkladně odřezej mytologické přesahy, máčej v banalitě, pomalu a dlouze dus, abys materiál zbavil zbytečně náročného jazyka, a před podáváním dej přežvýkat profláklým hereckým hvězdám. Podávej s omáčkou umíchanou z vizuálních postupů reklamy na sušenky, životní pojišťovny či prací prášky. Postup je vhodný pro jakoukoliv předlohu, tisíce děkovných dopisů. Dobrou chuť přeje F. A. Brabec.
Čest a sláva (1968)
Nádhera. A knížka jakbysmet.
Akce Bororo (1972)
V osmi letech jsem z toho byla úplně paf a od té doby jsem to díkybohu neviděla!
Blueberry (2004)
Ybuko už to všechno napsal. A navíc: čirikávští Apačové si trochu PR zaslouží, byli to chlapíci ať už s peyotlem nebo bez.