VOD (1)
Epizody(4)
-
Mladík ze Seattlu (E01)
-
Nějak se dohodneme (E02)
-
Samé špatné zprávy (E03)
-
Přistání (E04)
Obsahy(1)
Pepsi spustí velkou soutěž a dvacetiletý mladík se rozhodne vyhrát hlavní cenu, kterou je stíhačka! Tenhle souboj Davida s Goliášem pak skončí u soudu a vstoupí do dějin. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (38)
Dokument o tom, jak si typek z JůEsEj koupil body, za který měl dostat stíhačku, nedostal ji a ani nikdy nedostane. Že jsou Američani tupí je jedna věc (z obou stran, 1) jak debilní musí člověk být aby si myslel že dostane stíhačku a 2) jak debilní musí PR tým Pepsi být, aby nedal do reklamy upozornění?), ale že se někdo pustí do boje proti takové frančíze jako je Pepsi, je už do nebe volající. Do toho to Netflix pojal po svém, s humorem jeho vlastním. Jediné, co se z toho divák dozví je, že jsou lidi kurvy. Ale to už pozorný dívák dávno ví a proto to nehodnotí lépe než 3* a.k.a 50% ()
Netradiční dokument, který pojatý s lehkostí i vtipem. Určitě to mohlo být kratší, bolo zde i hodně osobních věcí protagonistů. Poslední díl ohledně případu z Filipín byl hodně zajímavý a vůbec jsem o něm netušil. Zajímalo by mě jak by to dopadlo u nás v našem právním systému, ale tuším že by se zamázlo hned v prvním líčení. Ale Amerika je bizár i jak zmiňovali ten případ s kafem. Hodnocení: 73/100. ()
Že je ten titul až takhle přesnej a "co bude s tou stíhačkou?" se ptám až do samýho konce, mi taky mohlo dojít dřív. Bude, nebude? A ona nakonec nebude! Umocňuje to tudíž mojí nasranost. Tvůrci se mnou vyběhli, jako Pepsi s tím cápkem a to se nedělá.. Chyběl disclaimer: Tohle je bomba dokument - just kidding. ()
Příběh o válce Col není jako každý druhý ačkoli je vlastně triviální jako nízkokalorická Pepsi. O zbožňování celebrit koncem 80. a v 90. letech. Kope se hlouběji a hlouběji , aby se došlo k jádru toho, proč existují falešné reklamy. Příběh je triviální, hloupý, lehký, agilní, plný nostalgie po devadesátkách. S tónem skutečného kriminálního činu. Pohádka o společnostech, které se zoufale snaží získat srdce konzumentů. Klidně by stačily jen dva díly. ()
Tohle je jedna z věcí, která děla Ameriku Amerikou. Země neomezených možností. I přes to, že to byla očividná blbost, měla to Pepsi lépe zahrát a nabídnout solidní vyrovnání - zaplatit tak za svojí "drobnou" chybu v reklamě. Souhlasím s ostatními, kdyby měl tenhle "dokument" 2 díly, tak by to bohatě stačilo a mělo by to i lepší celkové hodnocení. P.S. Osobně mám z colových nápojů nejradši Dr. Peppera ()
Galerie (36)
Photo © Netflix
Reklama