Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Cha je profesionální zabiják, pracující na systému červených obálek. Ty obsahují jedinou věc – jméno oběti, o kterou se má postarat. Vše jde hladce, Cha má výbornou a obdivuhodnou pověst a žádné problémy na obzoru. Věci se však začnou komplikovat ve chvíli, kdy se má Cha dostat na stopu vraha, který zabil syna právě Choova zaměstnavatele – na stopu sebe sama… (t_gon)

(více)

Recenze (11)

MickeyStuma 

všechny recenze uživatele

Dramatický příběh o nájemném vrahovi svým pojetí a vypravěčským stylem přesahuje do artového počinu. Děj se vine pomalu, čímž je budování temné atmosféry příznačné a nezpochybnitelné. Někdy mate nesourodý střih, což kazí zároveň i tempo. Podivně vyznívají i ty neustále přehrávané ksichtíky, ale u asiatů je to prostě normální. Jinak jsou herecké výkony dobré a výsledek je podporován výborným a trefným soundtrackem. Snímek neosloví každého, což je škoda. Jeho potenciál je nezpochybnitelný a v jistém smyslu kvalitní. ()

Iwiiik 

všechny recenze uživatele

Velká škoda, že Makowski rozředil vážnou a dramatickou konzistenci filmu, kterou namíchal svým výkonem Francis Ng, lacině groteskními scénami většiny ostatních postav. Ani velmi trefně zvolená hudba nebyla nic platná. V první půli filmu jsem nevěděl, jestli je to drama nebo parodie na komickou gestikulaci Jackieho Chana. Samozřejmě, že označit tento snímek za komedii, by bylo dosti hloupé a tím více jsou ony rádoby komediální scény dráždivě kontrastní. Nebýt této nepochopitelné režijní koncepce, byl by Poslední tanec dílkem k zapamatování. ()

Reklama

t_gon 

všechny recenze uživatele

Cha (Francis Ng) je profesionální (děj v obsahu)... Ač se nejedná o převrat v žánru, tak děj z prostředí mafie (ano, na Chaově cestě se setkáme i s italskou mafií) nabízel mnoho. O to horší je zklamání z výsledku. A je tak mnoho prvků, které k tomu přispívají. Největší a do očí bijící jsou Makowskiho experimenty s kamerou. Člověk, který nenatočil nic pořádného se snad nechal příliš inspirovat „klipovým střihem“ a výsledek je místy až příšerný. Rychlá kadence překládaní obrazů, mozaikovité rozkládání, kamerové úhly... to vše působí dobře pouze první minutu, kdy se nám odehraje celý příběh v doprovodu výborného songu (opravdu výborného a zapamatováníhodného). Další „hřebíček“ tvoří herci, respektive herec (Cha), pač zbytek gangsterů a mafiánů jsou vyloženě kašpaři, kteří nejen že neumí hrát, ale navíc kazí i Chaův výstup, který se nemá o co opřít. A to je opravdu obrovská vada na kráse. Tohle se prostě nepovedlo a ten průměr se drží jen tak tak dobrým slovem… ()

klerik 

všechny recenze uživatele

Len sa mi to zdalo, alebo Harvey Keitel parodoval DeNirove herectvo? :-) Mňa tento filmík dostalo. Humor je síce riadne žltý, ale nie je tým podstatným. Hlavný hrdina totiž nemá zmysel humor. Je drsňák a má štýl. Natočené je to tiež zaujímavo, celkom ma bavila aj dokreslovaná krv. Dokonca sa mi páčili aj dialógy s policajtom - celému filmu dodávali šmrnc i určitý filozofický presah... ()

molotov 

všechny recenze uživatele

Hlavním rysem Posledního tance je nesourodost. Kdykoliv je na scéně Francis Ng, je to vynikající a o minimálně dvě úrovně lepší, než kdykoliv v přítomnosti představitele Koa. Jak už napsali t_gon a honelnik, tak ten herec je tak špatný, že to snad režisér nemohl přehlédnout a asi to má znamenat něco hlubšího. Nedovedu si ale vysvětlit, co by to mohlo být. Kamerové a jiné hrátky mi nijak extra nevadili, ale to příšerné pitvoření většiny vedlejších postav naprosto dokonale zabíjí atmosféru. Kdyby někdo vystříhal jen příběh Chaa, byl by z toho dokonalý krátký film, takhle je to bonboniéra, kde je každý druhý bonbón zkažený a to je škoda. PS: jestli se někdo těší na Keitela, tak jenom varování, že je na scéně dohromady tři minuty, tak aby nebyl zklamaný. ()

Galerie (2)

Reklama

Reklama