Reklama

Reklama

Nejlepší film, jaký byl kdy prodán

(festivalový název)
  • USA The Greatest Movie Ever Sold (více)
Trailer

Obsahy(1)

Dokument o značkách, reklamách a distribuci zboží, který je financován značkami, reklamami a distribucí zboží. (Rekpet)

Videa (3)

Trailer

Recenze (57)

S.Quentin QUALE 

všechny recenze uživatele

Spurlock je strašně fajn týpek, má bezesporu neskutečný talent, no o to víc mě mrzí, že si bere na paškál témata, která jsou našinci poměrně vzdálená. The Greatest Movie Ever Sold je o třídu hořší než Super Size Me, a to díky o stejný level chladnější tématice, kterou jsem už v Super Size Me považoval za nám vzdálenou, i když to na první pohled nevypadalo. Nechápete, co tím myslím? Odpovězte si na otázku, zda by The Greatest Movie Ever Sold byl schopný natočit tady....Co se kvality filmu týče, tak je z každého úseku cítit obří Spurlockův tvůrčí potenciál, kterým nejen že dokáže zaujmout, ale taky nemá vůbec problém diváka skvěle pobavit. Co je z mého pohledu (viz.výše) prohrou, je fakt, že mě tento snímek vedle pobavení neposkytl žádné pointové ponaučení. 75% ()

heyda 

všechny recenze uživatele

Další parádní dokumentík od Spurlocka. Tentokrát už nemusel trpět ty hnusy z McDonnaldu, a tak si vyzkoušel, jaké by to bylo natočit dokument z peněz sponzorů. Mě se to líbilo, rozhovory byly fajn (překvapilo mě, že hodil řeč s akademicky uznávaným a politicky odsuzovaným rebelem Chomskym nebo režisérem Tarantinem). Nicméně na maximum hvězdiček by to chtělo ještě trochu přitvrdit a zpracování udělat trochu přehlednější. Párkrát jsem se ztrácel v tom, co se vůbec řeší. Nicméně hodně dobrý dokument, takže doporučuju! ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Prorůstání reklamy do filmy již nějakou dobu dráždí mé žaludeční šťávy. Patrně proto je mi velmi sympatický nápad, aby seriózní zadavatel reklamy zaplatil film, který zesměšňuje jeho propracované firemní strategie. Sice bych si dokázal představit i odvážnější píchnutí do vosího hnízda, ale to by se pan Spurlock musel soudit a soudit až by se americky hrdinně usoudil k smrti. ()

Carrie_3 

všechny recenze uživatele

Product placement je fenomén, který nemám bytostně ráda a ve filmech nebo seriálech mě velmi obtěžuje. Vždycky si říkám, že je škoda, že si tvůrci neprosadili svou a prosazovaní určitých značek se prostě nezřekli. Na druhou stranu vzhledem ke skutečnosti, že studuji ekonomii, je mi jasné, že světem hýbou peníze a bez nich to prostě nejde. Nebýt společností, které prosazují product placement, spousta filmů by vůbec nevznikla nebo jen s mnoha obtížemi a velice často se značně omezeným rozpočtem. Morgan Spurlock vymyslel opravdu skvělý námět na tento dokument, to se mu musí nechat. Často jsem se bavila, jak se zamotával do svého záměru natočit film o product placementu financovaný čistě z rozpočtů společností, které by zde figurovaly. Dokument má spád, přináší mnoho zajímavých skutečností (pro mě byly velice přínosné názory a zkušenosti známých režisérů například), jen mě osobně chyběla ta "třešinka na dortu". Tím mám na mysli úplné dotažení tohoto snímku, přidala bych ještě 10 minut, které by zachytily, jak se plán nakonec vydařil. Z tohoto důvodu hodnotím jako velmi dobré 3*. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

,,CHCI NATOČIT FILM O PRODUCT PLACEMENTU, MARKETINGU A REKLAMĚ, JENŽ BUDE CELÝ FINANCOVÁN PRODUCT PLACEMENTEM, MARKETINKEM A REKLAMOU“....... /// Máš sponzory ?– Nemáš pocit, že přicházíš o kontrolu nad filmem?... Nejdřív to vypadalo jako něco mezi hledáním serióznosti a tím, že Američani jsou idioti. Později přicházím na chuť těm vtipným, směšným a okatě umístěným firmám do světa filmu. Ano, jde o zajímavej pohled do zákulisí, kde se odehrávají morální a umělecké ústupky.... ale vlastně to všechno se dá očekávat! Mohlo to bejt kratší! Občas se mele ,,o ničem“ nebo o tom samým. Ale přiznávám, že obdivuju lidi, kteří přijdou s bláznivým nápadem a dokážou ho zrealizovat. Tak jako Morgan Spurlock! ... Kamkoliv se podíváte, všichni se vám snaží něco prodat. A ON ukázal jak! Marketing prostě zabírá!!!! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zajímá mě, jaký mají zkušenosti z produkt placementem např. P.Berg, J.J.Abrams, Q.Tarantino.... 2.) Nevím, čím (výjimečně) není znečištěný Sao Paulo. 3.) Thx za titule ,,ivush“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Galerie (7)

Zajímavosti (3)

  • Ve filmu se objevilo celkem 3 463 reklam. (ELBobes)
  • Morgan Spurlock označuje Mane 'n Tail jakožto hlavního sponzora a také jej nejvíce propaguje (při rozhovoru s Conanem O´Brienem měl s sebou poníka, se sedlem nesoucí logo této firmy, i jejich šampóny), ve skutečnosti se tato firma vůbec nepodílela na financování filmu. (Rekpet)
  • Režisér Morgan Spurlock zaplatil americkému městu Altoona 25 tisíc dolarů, aby se přejmenovalo na "POM Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold, Pennsylvania". (hrhr2)

Reklama

Reklama