Reklama

Reklama

A dost!

(pořad)
Trailer
Publicistický / Krátkometrážní
Česko, 2012, 4–11 min

Obsahy(1)

Pořad internetové televize Stream zaměřený na kvalitu produktů, které kupujeme. Moderuje Jan Tuna. (5150)

Videa (1)

Trailer

Recenze (81)

Dharmma 

všechny recenze uživatele

Je fajn, že když něco zkritizuje, tak nabízí také jinou metodu. Nicméně některé informace jsou občas zavádějící. Stránka s emulgátorama je slušný nápad na buissnes a také mi moc nelahodí, ale to už není má věc a já sám se v těch éčkách i trochu vyznám (Navíc je tu těch stránek více.). Občas mi přijde že zveličuje některé problémy až zbytečně moc. Jsou to téměř 3*, ale dávám 2 a až se zase někdy podívám, tak třeba své hodnocení změním. ()

Milky. 

všechny recenze uživatele

Baví mě místní zaprdění Češi, kteří tento užitečný pořad kritizují pro uvolněnější a odlehčenější přístup a dokonce pro vizáž Tuny. Co chcete? Ať tam sedí za stolem v obleku a s pravítkem v prdeli, tabulí grafů za sebou a vše odříkává jak ve zprávách? Vzpamatujte se a vystrčte hlavy z řití. Tohle není přenos z parlamentu nebo za komančů. A určitá úroveň bulvárnosti daným tématům jen prospívá. Samozřejmě, ono těžko člověk bude třeba všechny éčka a složení nosit v hlavě a v obchodě uvažovat nad detailním rozborem složení, ale je dobré mít alespoň nějaké povědomí na co si dát bacha a co člověk například jí nebo kupuje. A jak vidím, tak Čechům právě to stravování dělá problém a osvětu by dost potřebovali! Stačí se podívat co člověk potkává na českých chodnících. ()

Reklama

Ichabod 

všechny recenze uživatele

První problém : Nevím proč se Tuna ověšuje korálema jak lidojed z Indonesie, nebo účastník Survivora, čili působí jak idiot. Druhý problém je, že v kombinaci s jeho vystupováním je to spíš k neprospěchu v celkovém dojmu, ačkoliv informace podávané význam mají. Pořad jako varování před potravinami, co by jsme neměli konzumovat, nebo službami co by jsme neměli využívat vcelku funguje. Jen je to prostě obsahově příliš banální (jedna kauza se rozvede do několika dílů, ačkoliv by se dal obsah nahustit více a mělo by to větší výpovědní hodnotu). Pořad se dá vyjádřit v kostce " když vám někdo něco nabídne, pošlete ho pryč, když kupujete levné potraviny čtěte obal". Jestli se tím dá živit, pan Tuna našel díru na trhu. ()

ostravak30 

všechny recenze uživatele

Je dobré, že někdo upozorňuje na nekvalitní potraviny a výrobky. Ostatně, hodnotitelé pode mnou nemají pravdu, skutečně nemusí chodit na pastvu, protože pokud by byly seriózní, museli by dodat, že v pořadu se pokaždé říká, jaké značky a výrobky naopak kvalitní jsou a lidé je kupovat mohou. Takže nesmysl, že pořad dokazuje, že se nemůže jíst nic. Nicméně vyšší hodnocení si nezaslouží právě díky osobě Jana Tuny. Je to největší výhoda i nevýhoda pořadu zároveň. Bohužel to někdy Tuna přehání, nenechá lidi domluvit, skáče jim do řeči a hlavně neposlouchá jejich argumenty a mele si svou. Občas tak působí jako rozmazlený puberťák, co si trvá na svém za každou cenu, ať to stojí co to stojí. Někdy podle mě klade až dětinské otázky a neumí se přizpůsobit odpovědím. Například, když ministr nechce odpovědět, bude mu klást stejnou otázku třeba hodinu v kuse, a z většiny videa pak vidíte omílání jednoho a toho též pořád dokola. Zkrátka je to dobré obsahem, ale mohlo by to být lepší jeho průvodcem. ()

RAY~ 

všechny recenze uživatele

Dřív mi přišel Tuna divnej. Teď už z něj jde vyloženě strach. Na rukou má pletený koberce a gumový náramky, kroutí se jak Hranáč a podezřele často se pohybuje poblíž dětem předškolního věku, kterým nabízí svojí domácí limonádu. Pořad sám o sobě asi má svoje místo a Tuna mu navíc dává takovej jemnej pedo-nádech, kterej v divákovi udržuje napětí a přiměje ho dokoukat se do konce. ()

Galerie (13)

Reklama

Reklama