Poslední recenze (835)
Imawa no kuni no Alice - Episode 7 (2022) (epizoda)
Dost nečekaně jedna z největších akčních smrští, co jsem letos viděl. A zároveň dost šokující ukončení osudů hned několika hlavních postav nabízí předposlední epizoda. Po řadě slabších až roztahaných dílech je tu slušná koncentrace dokonalých akčních sekvencí. Kombinace japonského stylu a Johna Wicka tu v podání hot asiatek vytváří pastvu pro oči.
Rychle a zběsile 10 (2023)
Jak si pracující důchodce Diesel představuje záporáka? Asi jako toho nejvyměklejšího a k tomu gay záporáka ze Spy kids. Zápletka je opět debilní, tedy tradiční. Je to dobře natočené, videoherní fyzika aut mi po těch letech už nevadí, ale je škoda, že Theron nebo Momoa nemají temnější/dospělejší charaktery protože na to mají a jsou dobří v tom co hrají. Pak postavy jako Cena nebo Gibson by alespoň rozbíjeli Domovo drama a utrpení. Vin Diesel je tu senilní, vypadá víc jak stará paní a hraje jak kdyby odříkával Shakespeara ale to co říká je absolutní sračka kdykoliv má text. Hudba je mimořádně debilní a otravná (zejména songy) a je to zbytečně dlouhý. Bez Momoa bych to vypnul po půl hodině, potěšil mne Reacher ale i řada dalších postav. Na cringe jako tu záporák předvádí nejste připraveni ve filmu co není pro děti do deseti let 😂
Dva a půl chlapa - Série 5 (2007) (série)
Two and half men je jeden z nejlepších sitcomů. Pátá sezóna ale je i nejlepší sezóna vůbec v rámci žánru. O vtipné a zákeřné nápady není nouze.