Režie:
Arnaud DesplechinKamera:
Irina LubtchanskyHudba:
Grégoire HetzelHrají:
Marion Cotillard, Charlotte Gainsbourg, Louis Garrel, Mathieu Amalric, Alba Rohrwacher, Hippolyte Girardot, Samir Guesmi, László Szabó, Bruno Todeschini (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Ismael je filmový režisér, který sám o sobě prohlašuje, že je vdovec. Oženil se s dvacetiletou Carlottou, která však několik let na to záhadně beze stopy zmizela. Nic nenasvědčuje tomu, že by se stala obětí zločinu. Ismaela od té doby pronásledují noční můry, které zahání alkoholem a prášky. Je si velmi blízký s Carlottiným otcem Henrim, také filmařem. Dvacet let poté, co jeho žena zmizela, potkává Ismael na večírku astrofyzičku Sylvii, s níž se po letech samoty sblíží a naváže harmonický vztah. Ale zatímco spolu tráví klidné dny v domě na pláži, osud si přichystá zlomyslnou zápletku. Náhle se totiž objeví žena, která prohlašuje, že je Ismaelovou zmizelou ženou. Začíná se odvíjet velmi turbulentní a naprosto nepředvídatelný příběh (nebo snad příběh v příběhu?), ve kterém se pro režiséra typicky prolíná thriller, milostné i špionážní drama, v němž sledujeme osudy Ismaelova bratra Ivana. Nic není jisté a neměnné. (Film Europe)
(více)Soundtracky
Les Fantômes d’Ismaël
Musique Originale
Vydal: Why Not Productions
Rok: 2017
Země: Francie
Formát: digital
Stopáž: 43:57
1. | Les Disparus | Grégoire Hetzel | 04:15 |
2. | La Fuite | Grégoire Hetzel | 01:45 |
3. | Khojent | Grégoire Hetzel | 00:27 |
4. | Les Pendus | Grégoire Hetzel | 02:12 |
5. | Le Grenier | Grégoire Hetzel | 01:31 |
6. | Poursuite | Grégoire Hetzel | 01:36 |
7. | Rituel | Grégoire Hetzel | 01:43 |
8. | Tel Aviv | Grégoire Hetzel | 04:34 |
9. | Légende D’Ivan | Grégoire Hetzel | 02:36 |
10. | Fièvre | Grégoire Hetzel | 01:29 |
11. | Zwy Ashomer | Grégoire Hetzel | 05:27 |
12. | Les Morts | Grégoire Hetzel | 04:31 |
13. | Faunia | Grégoire Hetzel | 01:52 |
14. | L’Absente | Grégoire Hetzel | 04:16 |
15. | Épilogue | Grégoire Hetzel | 01:50 |
16. | "Ismael’s Ghosts (Can’t Get Away)" – Charles X & Sev’ K | 03:53 |