Recenze (4)
Pár sekundové reklamy na slávne mestá sú fajn, ale veľmi, veľmi krátke. ()
Tak mne sa páčili asi všetky. Najmenej Proyas. Najviac Lynch. A Figgis mi práve prišiel najosobitejší. ()
Tohle se těžko hodnotí jako celek. Krátké, pár vteřin trvající reklamy na JCDecaux, z nichž některé jsou nijaké (Figgis, Li), některé zaujmou (Lynch (který dokázal udělat jenom z pár vteřin mysteriózní věc), Andersson (který zůstal věrný svému absurdnímu stylu), Wenders(který zase zůstal věrný mrakům)) a jiné jsou totálně odfláknuté (Zachariáš (ten prostě píchnul kameru za tmy v Praze na panel s reklamou a měl hotovo... btw, když už tam byl někdo z Česka, proč tam nebyl někdo slavnější?), Francis Ford Coppola). Ten zbytek ujde, možná bych k těm zajímavým zařadil i Kar-wai Wonga. Celkově se to ale hodnotí blbě... já nevím, asi lepší 3*. ()
I chválení, talentovaní tvůrci si občas potřebují nějak vydělávat na chleba. Proto jejich spolupráci neodsuzuji, ale výsledek, jenž má prezentovat firmu JCDecaux mě osobně nezaujal. ()