poster

Láska a .

  • Velká Británie

    Dot the I

  • Španělsko

    El punto sobre la I

Drama / Romantický

Velká Británie / Španělsko / USA, 2003, 92 min

Kamera:

Affonso Beato

Střih:

Jon Harris

Scénografie:

Tom Burton

Masky:

Ann Buchanan

Kostýmy:

Louise Stjernsward
(další profese)
  • Jendus
    **

    Neskutečně rozvleký a nudný děj hlavně v první polovině filmu.Milostný trojúhelník na tisíc způsobů.Sice celkem zajímavý zvrat a pokus o vysvětlení proč to, ale film pak plyne dál a vám čím dál víc dochází,jak to nakonec dopadne. Od filmu, kde hraje herec kalibru Bernala, bych čekal víc,ale každý má právo šlápnout vedle, nechť si svou dávku přehmatů už vybral... "Polibek je tečka nad I ve slově láska"...(17.4.2008)

  • Damiel
    ***

    Matthew Parkhill svým debutem příjemně překvapil. Láska a . má spád a vtáhne diváka do děje. Drama, které místy koketuje s thrillerem, ozvláštňuje práce kamery (světlo) a na úrovni jsou i herecké výkony (García Bernal, Verbeke). Parkhill se pochopitelně nevyhnul některým nedostatkům (jak se například v Kitově bytě ocitly ty kamery?), ale na režiséra-debutanta si počínal velmi dobře. Malá poznámka k DVD, vydanému společností Bontonfilm: obraz je brutálně oříznutý z originálního formátu 1,85:1 na televizní 1,33:1 (širokoúhlý uvidíte jen chvíli při úvodních titulcích). Proč, když třeba španělská edice širokoúhlým obrazem disponuje? Takovýto šlendrián silně degraduje zážitek z filmu Na disku jsou alespoň české titulky (jejich absence by byla už opravdu silné kafe), byť na přebalu DVD nejsou uvedeny.(9.1.2006)

  • kareen
    *

    Největší dvě záhady tohoto rádoby tajemného romantického thrilleru jsou pro mně za a) jak tohle "veledílo" přišlo k poměrně vyššímu hodnocení a za b) co proboha vedlo Gaela Garcíu Bernala aby v něm vzal roli. Prvních dvacet minut vypadá ještě celkem nadějně, Bernalovi a Verbeke to spolu celkem slušelo a kdyby to zůstalo v rovině romantické komedie s malou příchutí života, mohlo to být i fajn. Ale to ne, místo toho mi byl naservírován jakýsi patvar s neskutečně stupidní zápletkou, jemuž s přehledem vévodí ten šašek Barnaby, který kdyby se najednou zjevil v libovolné epizodě kterékoliv jihoamerické telenovely, nejspíš by zapadl tak dokonale, že by si toho nikdo nevšimnul. Závěrečná pointa (po které následuje odvetná pointa číslo dvě), je pak přímo úměrná "genialitě" předchozího děje a to do té míry, že kdyby film vysílali na Nově, hned po Ordinaci v růžové zahradě, měl by u cílové skupiny diváků této televize, nebojím se zavěštit, zaručený úspěch...jo mimochodem, docela hezká muzika.(12.6.2013)

  • Andre3000
    ****

    Tak já už vlastně nevím. Rozdíl mezi skvělým filmem a zbabraným filmem co měl velký potenciál je malý. Hodně lidí mi říká, že ten poslední zvrat je už přehnaný, ale mě to prostě dostalo a nezdálo se mi to nijak přeplácané nápady. Rovněž chci pochválit Bernala za super výkona dost dobrou kameru. Stejně...život je krutej!!!(30.10.2008)

  • charlosina
    **

    Jediný film, který jsem s Gaelem Garcíem Bernalou neviděla... a kdyby u toho zůstalo, vůbec by mi to nevadilo. // Tenhle debut pana Parkhilla se zpočátku jeví jako typické drama o tápavosti a jistotě v životě, nicméně poté dojde k jakémusi zvratu, který nepřekvapí, ani nenadchne, přičemž následuje předvídaný konec (samozřejmě SPOILER!! happyend). // ** za závěrečné výroky Barnabyho, kdy vysvětloval svůj záměr a servíroval několik možných vyústění svého "autentického filmu" - to bylo totiž asi jediné, co mě na tom bavilo.(13.5.2008)