Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (139)

Tunri odpad!

všechny recenze uživatele

Po třetině filmu jsem si řekla, že aspoň jednu hvězdičku za to, jak se nasměju u těch rozmazaných retrospektiv a dementnímu vysvětlování úplně všeho. Ale pak přišlo vyprávění u táboráku v barber shopu a zamilovanost a já už jenom řvala NE TO NEJDE NE UŽ NE UŽ NEMŮŽU NE a muselo se to vypnout. Nedá se to, nepouštějte si to. Zestárnete. Je to strašně trapný, mizerný, jakoby amatérský film z devadesátek s obřím rozpočtem na obsazení nebo já nevím k čemu to přirovnat. Je to mimo. Všechna klišé tam jsou. Celý je to navrch přikrytý takovýma hereckýma talentama jako Karlos vole Vémola se skvělou rétorikou, že jsou potřeba titulky. Třešničkou je drsný nájemný (ale NEMOHOUCÍ) zabiják s bílou šálou a parkinsonem v podání Krampola. Nic, nevim jak to dopadlo, sorry jako. Koukat třeba na tureckou telenovelu dává větší smysl. Jo a to ještě netušíte, kdo koho v tom filmu opíchá, to je na tom nejbizarnější. ()

P_Neubauer 

všechny recenze uživatele

Tohle upravdu mohlo být povedené pokračování, mohlo být lepší než původní trilogie a opravdu takovým reparátem. To by se ale musela ta mafiánská linka nechat v původní trilogii. Dostál se čtvrtých Bastardů nemusel dožít, a to drama na vyvážení komedie mohl být Hrdlička se svým gangem, který mi tam sice přišel taky docela uměle našroubovaný, ale aspoň se pravidelně prolínal s Majerovo dějovou linkou. Film působí jako by tam byly nějaké zásadní scény prostě vystřiženy. Vztahy některých postav se hrozně rychle změní, a my pořádně nevidíme jak. A hlavní dějová linka se posouvá tal zvláštním způsobem, že sice vidíme jak se posouvá a i víme proč, ale chybí nám v ní nějaké konkrétní body kterých se můžeme chytit. Godlovi nebylo velkou část filmu rozumět, a na konci filmu naprosto wtf pořádně nepodložený zvrat, to by alw bylo asi všechno negativní co k filmu mám. Kamera mi přijde asi nejlepší z celé série, to se zdá být jako maličkost, ale po třetích bastardech, kteří jí měli teagickou, to opravdu potěší. Vtipů a hlášek je to plný (i když někdy jsou malinko přes čáru), takže se snad nudit nebudete. A i některé ty postavy mi malinko dokázaly přirůst k srdci. Když vidím, čím vším si Bastardi prošli, a vím, jaký Magnusek je, tak se na film vlastně ani nemůžu zlobit. Naopak jsem rád, za každý pokrok, který od 3 udělali. Upřímně nevím jestli je dobré v sérii pokračovat, klidně bych to tady uzavřel. Další díl ale nejspíš vznikne a tak mu mohu jen popřát hodně štěstí. 55% ()

Reklama

NiWi odpad!

všechny recenze uživatele

Původní trilogie je sice extrémně amatérská, nelogická, většinově i trapná, ale alespoň první díl má něco malinko do sebe. Tohle pokračování je už jen vrchol tragédie, která nemá jediné opodstatnění. Místy se to snaží hrát na jakousi nostalgii, která ale vůbec nefunguje protože ani první Bastardi nejsou žádná kultovka, kterou by bylo záhodno si připomínat. Je to celý absolutně ponurý, šedivý, trapný, herecky mdlý až strašný, a Magnusek ukazuje téměř nulovou sebereflexi. Těžko říct, proč do tohohle někdo dal prachy, ale rozhodně si jich neváží. ()

Frajer42 odpad!

všechny recenze uživatele

Tomáš Magnusek skládal reparát za svoje předchozí 2 urážky kinematografie. Zejména třetí díl byl ultimátní sračka. V rámci sračkovitosti se ovšem tomuto omylu nemůže vůbec rovnat. Ke zhlédnutí mě nalákala účast cigoše Godly. Byl zde příšerný, jako celý zbytek tohoto omylu. 2 x jsem se zasmál, poprvé narážce na Kájinkovo zelené tílko, podruhé Magnuskovu pyžamu připomínajícím úbor z Osvětimi. Jinak to nemělo nic. Děj je naprosto příšerný. Celý snímek se hroutí na katastrofálním scénáři a odpornými hereckými výkony všech zúčastněných. Tohle je těžký amatérismus v každém směru a každému herci, který se této šaškárny zúčastnil to rozhodně v kariéře uškodí. Tomáš Magnusek je pak vůbec ze všech nejhorší. Ten člověk tady nehraje. Jen kouká ustavičně do blba. Velká zoufalost tenhle pokus o film, či jak takový blábol vlastně nazvat. [5 %] ()

klukluka 

všechny recenze uživatele

Filmy Tomáše Magnuska jsou jedním z mých guilty pleasures, filmová úchylka, kterou si dopřávám, protože mi přinášejí zvláštní druh potěšení, kterého se mi odjinud nedostává. Když třeba sbalí nějakou krásnou mici Tom Cruise, Mark Wahlberg, Chris Hemsworth…, tak si toho málem ani nevšimnete, jak je to všední, nepřekvapivý, fádní. Když se ale ve filmovým Chánově objeví holka s parametry Miss, navíc vytuněná (údajně nezdařenými- neřekl bych) plastikami, která 22 let čekala jen na to, až ji přefikne trojnásobnej vrah dětí s tváří a tělem Tomáše Magnuska, tak z toho se příkladně já dokážu doslova tetelit blahem. Zvlášť, když ve stejným okamžiku zaboduje Zdeněk Godla u Báry Mottlový… To pak kdesi v mém nitru odpálí doslova erupci radosti z toho, co dokáže jen film, co ta svině život nepřináší, protože pokud vím, tak reálná žena Zdeňka Godly se Báře Mottlové ani trochu nepodobá a Zdeněk Godla Mottlové Mužům roku ČR taky moc ne. Ale ve filmech Tomáše Magnuska to působí tak přirozeně, že ani na vteřinu nezapochybujete o tom, jestli je něco takovýho myslitelný. Tak dobře je to ztvárněný. Navíc si to v té chvíli svou režijní genialitou pojistil tak, že od té zdánlivé absurdity odvádí vaše myšlenky situací, kdy se lamači těch nejvoňavějších ženských klínů střídají se svými skalpy na miniaturním panelákovém WC a vy tedy v tu chvíli spíš řešíte, jakej tam asi musí mít vzduch… Vskutku rafinované. Vyzdvihl bych taky scénu ze dvora kriminálu. Nejkrutopřísnějšího mukla představuje člověk s hlasem, kterým 40 let promlouvá jeden ze dvou nejznámějších plyšáků v této zemi. Poprvé po X letech se osmělí a zničeného spoluvězně Majera se konečně zeptá, jaké bylo jeho civilní zaměstnání. Majer ještě stihne odvětit, že učitel, zhruba do deseti vteřin ale vyleze z různých děr na buzerplacu asi 6 hlav, aby každá z nich vesele zahalekala: “Dobrý den, pane učiteli!” Geniální- opět! Miluju tuhle scénu. Zase- v Simpsonových byste si jí ani nevšimli, ale Tomáš Magnusek pochopil, že když převedete džouky s potenciálem z animáků do hrané tvorby, tak to teprve dostane ten správnej říz. Reparát- jak už nàzev napovídá- chci určitě vidět ještě jednou. A vám, kteří čtete tuto recenzi, bych to doporučil taky. Každej si v tom najdeme svoje. Od toho je to ta nejlidovější lidovka, se kterou se můžete v tuzemské filmové tvorbě setkat. ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Natáčelo se ve stejné škole, kde se odehrával příběh trilogie Bastardi. Škola se nachází v České Skalici a před natáčením prošla částečnou rekonstrukcí. (ugugege)
  • Tomáš Magnusek se na plakátě k filmu objevuje v zeleném nátělníku. Jde o odkaz na omilostněného vraha Jiřího Kajínka, který se objevil ve stejném trikotu v den propuštění. (DanteZ)

Reklama

Reklama