Recenze (74)
Duna: Část druhá (2024)
K tomu snad není co dodat. Top
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
Vánoční pohádka byla určitě lepší, všudy přítomny dabing strašný, ale jinak to nebylo spatny. 70%
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Pekna pohádka. 85%
Můj život s Walterovic kluky (2023) (seriál)
Příjemný teenage seriál, kde mě asi jen ukrutně vadí Alex, kterej je tragickej herec, nehodí se vůbec k nikomu ani k sobě … jinak super, ze to neskončí happeningem…..
Zimní král (2023) (seriál)
Kdo viděl první 3 díly a vypnul, pak dal odpad nebo 1 hvězdu tak to neviděl cely.... hold první 3 jsou děsný, zbytek už je super.
Vír (2022) (seriál)
hodně dobrý!
Sláva (2022) (seriál)
Každý díl má to svoje kouzlo, napětí atd. Není to uměle vystaveny jak klasicky seriály kde vždy každý počítá se vším a o to je to zajímavější. A přesto že to má 16 dílu se pořad neco děje. Naprosto doporučuji.
Outlast (2023) (pořad)
Skutečný survivor, ve skutečně nepřívětivém prostředí, kde se ukáže pravá povaha člověka. Hodně dobré, škoda že nebylo víc mědvědů :D
Docent - Preso s mlíčkem (2023) (epizoda)
Hodnocení zde absolutně neodpovídá realitě. min 85%
Osvobození (2022)
Až s údivem jak nedávno se tohle dělo, a dost to vysvětluje chování černochů v USA. Jinak zahrané to je od Willa paradně, jen ten coloring je shit… ale jinak není co vytknout.