Recenze (74)
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Top zakonceni cele serie.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
moc nechápu 23%. jako jasny není to extra třída ale 23% ty lidy se tady asi úplně zbláznili..... nechapu. Neurazila, zabavila, není co řešit v pohodě 55%
Bohemian Rhapsody (2018)
Top
Avengers: Infinity War (2018)
Někteří lidí na tomto foru by měli dostat ban za účelné snižování ratingů. Osoba Psychor ani na filmu nebyl a jeho hodnocení odpad je výsměchem. Hlavně pane nezapoměnte dát vymyšlenému dokumentu / low cost hororům 5 hvězd. Jinak nový avenger splnili naprosto to co slíbili. Byla to epická podívaná a s tím jsem na tento film taky šel. Pecka a už se těším na další ! 9/10
Thor: Ragnarok (2017)
Bez debat 5*
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
PECKA
Sedm statečných (2016)
Super film. Líbílo se mi skoro vše - podobnost s originálem, podobné hlášky ale nadruhou stranu jiný děj. Pěkná krajina, hudba, nápad, rozdílnost hrdinů atd. Dyl bych 80% ale vzhledem ke klasickému podhodnocení v pohodě filmů dávám víc.
Pan tělocvikář (2007)
Prvních 20 minut je top a zbytek průměr. 75%
Deadpool (2016)
Totalni narez pecka !
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Totální pecka, a jestli ani za tohle nedostane oscara tak nevim ....