Recenze (162)
Grandhotel Budapešť (2014)
Pohádkový příběh se skvělou plejádou herců (Fiennes, Law,Brody, Dafoe, Norton, Keitel, Murray, Goldblum, Wilkinson, Wilson...byť spousta má pouze krátké cameo, rád jsem je poznával). A co mne nadchlo, ať to u filmů často nehodnotím, jsou kosýmy a barvité prostředí. A clou tuhle filmovou bonboniéru od Mendla podkresluje skvělá atmosférická hudba.
Bloody Merry Christmas (2007) (studentský film)
Tento dokonale psychopaticky pocin mi skutecne vyrazil dech! Zpracovani opravdu dokonale, napeti by se dalo krajet a ten zaver...no primo vybrouseny! Stastne a krvave!!!
Z pekla (2001)
Opravdu úžasný příběh slavného Jacka Rozparovače, který podle nové verze vlastně pracoval pro královnu a pro Británii. Příběh není kouzelný tím jestli je pravdivý, ale jak je podán a jak vás dokáže "vcucnout". Film úžasně ukazuje drsný Londýn 19. století a mnoho výjevů z blázince i feťáckých doupat. Vizuálně i hudebně je Z pekla také na výši a obsazení rovněž bez výtek: Johnny Depp v jedné ze svých nejlepších rolí jako inspektora milujícího drogy a absint, Robbie Coltrane jako komisař a Deppova pravá ruka a úžasný Ian Holm, který zde rozhodně ztrácí kouzlo hobita Bilba a získává temnou auru jako známý vrah. Dokonalé!
Sebastian's Voodoo (2008)
Tak jednoduche, tak dokonale... Cely filmecek pripomina stylovost Tima Burtona
Piráti na vlnách (2009)
Paradni soundtrack, Bezvadnej reziser, Odzbrojujici britskej humor a nakonec Skvela plejada hercu.
Iné kafe - Live in Praha 2009 (2009) (koncert)
Byl jsem tam!
Frigo na mašině (1926)
Nejlepsi groteska a basta!
Osvícení (1980)
Nejlepsi z hororu, skvele momenty a velmi desiva atmosfera a naprosto ohromujici Jack Nicholson v rezii Stanleyho Kubricka. V puvodnim zneni o to lepsi :)
Podraz (1973)
Skvely pribeh v cele s uzasnou dvojici Newman Redford, dokonala hudba. Zde neni treba dlouhy komentar, zkratka vrchol kinematografie.