Recenze (1 253)
Hanna (2011)
Nebylo to špatné, ale chvílema to bylo moc pohádkové nebo roztěkané a kazilo mi to zážitek.
Hon na čarodějnice (2011)
Jasně byla to čistá pohádka plná historických nesmyslů, ale i tak jsem se celkem dobře bavil.
Kamarád taky rád (2011)
TImberlake je ubohej a Mila Kunis je sice kočka, ale hraje pořád stejnej výraz. Dost mě taky mrzelo, že nám nic moc ze svého těla neukázala. To je jako bych se díval na film o slonech a za celou dobu by neukázali záběr na chobot. ;-) No a konec filmu (resp poslední třetina) je tak trapný že si moc trapnějších konců nepamatuju.
Micimutr (2011)
Začátek celkem akční, plný triků, ale pak to sklouzlo do nudné slátaniny. Dyk mě připomínal hereckým výrazem Terminátora v podání Arnolda Schwarzeneggera. Ještě že je spousta jiných pěkných pohádek a na tohle se už nemusím koukat.
Muži v naději (2011)
Tenhle film mě fakt pobavil, celou dobu jsem se uchechtával výkonům Polívky a Macháčka. Stašová hrála taky výborně a na Hřebíčkovou s Kerekes se zase dobře koukalo. ;-) Oproti nic moc ženám v pokušení se JIrka Vejdělek polepšil a natočil o poznání lepší kus.
Muž z Pekingu (2011) (TV film)
Tak to bylo scénáristicky hodně slabé. Z policajtů dělají úplné hlupáky a ze soudkyně prvotřídního detektiva. A ty náhodné objevení důkazů (fotek) v časopisech to už je moc.
Nákaza (2011)
Možná to bylo do jisté míry věrné ztvárnění postupu nákazy, ale z pohledu mě diváka to byla docela nuda.
Neznámý (2011)
Nebýt tolika logických nesmyslů, tak to není zas tak špatný film.
Pan Bobr (2011)
Je to nudně depresivní se šťastným koncem, tak jak to u těchto filmů bývá.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Podobně slabý díl jako trojka, moc postav, divný děj, chybí humor z prvních dílů.