Recenze (186)
Night Stalker: Hon na sériového vraha (2021) (seriál)
Na těchto dokumentech Netflixu oceňuju především to, že neomílají pořád dokola již nesčetněkrát slyšená, veřejně dostupná fakta o vrazích, ale soustředí se na hůře dostupné autentické výpovědi svědků a vyšetřovatelů. Oblasti sériových vrahů se věnuji přes 20 let, a proto mě nepotěší víc, když i po tak dlouhé době přijde někdo s takovouhle náloží The Night Stalker Trivia. PS: A pak se divte, proč mají novináři takovou pověst, jakou mají.
Dej mi své jméno (2017)
Miluju to.
Hlasy (2020)
Takové o třídu horší Conjuring. Řeknou si, že stojí proti mistryni manupulace, a ten stejně pak jde a objímá se s mrtvolou, protože věří tomu, co vidí. Příjemná konečná pointa.
Terminátor: Temný osud (2019)
Achjo... Kolikrát ho ještě uvidim umírat. 😫
Dřív než půjdu spát (2014)
Nicole vidí na zdi fotky s popisky "This is Ben" a "Ben is your husband". Vyleze z koupelny a ptá se "Who are you?" Odpověď? Šokující! -- "I am Ben, your husband." :O :O :O ... kristaboha...
Stáhni mě do pekla (2009)
Jestli tohle stačí jako důvod k pekelné kletbě, tak se divim, že gipsies už dávno nevládnou světu. PS: Proč musela být ta bába tak nechutná? Úplně zbytečný aspekt.
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
No to zas bylo cosi.. Tak aspoň, že ta hudba už nebyla jak z Matrixu.
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Snaží se to tvářit hrozně drsně, ale popravdě mi ty akční scény přišly jako hrozný cringe.. takové.. nedůvěryhodné. A ještě ten soundtrack ala Blade.. Měla jsem z toho pocit, že se Lara teleportovala do Duke Nukem. PS: A ten tragický střih mezi záběry, kdy se jeden směje a v druhém momentě je kamenně vážný tomu jenom dodává ten správný punc céčkovosti. PPS: Jak Lara doslova vyletí z hrobky a oni tam v pohodičce seděj na židličkách, to byl taky dobrý wtf moment.
Slasher - Kdo za to může (2017) (série)
Noah na můj vkus trpěl o trochu víc, než bylo vkusné.
Lesní duch (2013)
Docela trefné, jak vše odstartuje slovo kunda... a ono jí to tama pak fakt aj vleze. :O