Recenze (875)
Velká čínská zeď (2016)
Vizuálně moc pěkně natočené, ale nedoporučuji to brát vůbec vážně. Vždyť jde jenom o pověst a proto to berte hlavně jako akční fantasy. Kvůli tisícům útočím potvorám se slavná zeď opravdu nestavěla, i tak uděluji 60%.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
První díl mě bavil rozhodně víc. Tady mi chyběl lepší scénář a celkově to vůbec mohlo dopadnout lépe. Takže průměr a uděluji ***
Mechanik zabiják (2011)
Lehce nadprůměrná akční záležitost, hlavně díky povedeným akčním scénám. Drsňák Jason Statham se do role výborně hodí a díky jemu se na tohle akční krimi jistě rády podívají i ženy.
Ouija: Zrození zla (2016)
Duchařská atmosféra filmu sice nechybí, oproti dílu z roku 2014 se ale nejedná o nic mimořádného a ani překvapivého. Standardní horor s několika zajímavými momenty.
Příchozí (2016)
Na mimozemšťany se ve filmu vždy rád podívám a tak mě zajímalo i tohle sci-fi. Nejzajímavější je na tom samotný způsob komunikace mezi lidmi a návštěvníky z vesmíru. Kdo tohle vymyslel, tak klobouk dolu. Celkově jde o atraktivní mimozemskou podívanou, která svým pojetím tak trochu ve své kategorii vyčnívá z řady.
Inferno (2016)
Jednoznačně nejslabší díl ze série. Zatímco na první díl se rád někdy znovu podívám, tohle mi stačilo jen jednou. Přesto tomu dám 3 hvězdy, i když hodně umírající.
Kong: Ostrov lebek (2017)
Musím konstatovat, že jsem čekal horší zábavu. Triky výborné, vizuální stránka moc pěkná a samotný příběh také není špatný. Děj rychle plyne a je pořád na co koukat. Na bezmála 2 hodiny je to solidní oddechová zábava.
Pasažéři (2016)
První minuty vypadají hodně zajímavě, jenže postupem času se z toho stává tak nějak běžná kosmická podívaná, i když je to zabalené v pěkném vizuálním stylu a ani technické zpracování nijak neurazí. Bohužel chybí to hlavní - a to je zajímavější příběh nebo zápletka. Co jsem ovšem nepochopil vůbec, je "účast" Andyho Garcii. Objeví se totiž až těsně před závěrečnými titulky a pokud jsem dobře počítal, je v záběru úctyhodných 12 sekund a neřekne jediné slovo !!! Má to ten člověk zapotřebí ?
Hledá se Dory (2016)
Nemo se našel a teď pro změnu sklerotická Dory hledá svoje rodiče. Grafická stránka a animace zůstaly na velmi vysoké úrovni i tentokrát, samotný příběh mě však neoslovil tolik, jako v případě Nema. Bavil mě hlavně chobotničák Hank a jeho schopnost maskování prakticky kdekoliv. Pohodová pohádka pro celou rodinu, i když jedničce se to nevyrovná.
Orel Eddie (2016)
Postavit se na stupně vítězů na olympiádě je životním snem každého, kdo ovládá nějaký sport. Eddie skoky na lyžích nezvládal ani průměrně a na vysněnou bednu se nepostavil. A přesto je dodnes známý po celém světě. Schválně - kdo je schopen si vybavit první tři skokany na OH 1988 v Calgary ? Asi nikdo. Všichni si ale ihned vzpomenou na Eddieho Edwardse. Film je právě o jeho touze a odhodlání se olympiády za každou cenu zúčastnit a zanechat dojem, což se mu dokonale povedlo. Na Edwardse se zapomenout nedá, zatímco film o něm mi v hlavě moc dlouho nezůstane.