Recenze (324)
Pan Nikdo (2009)
Z každého záběru čiší propracovanost a kvalitní filmařina. Škoda jen nudných chvilek, kdy jsem si řikal, ať už konečně přijde ten závěr, který ten guláš vysvětlí. Skládačky jako Donnie Darko nebo Butterfly Effect mám vážně moc rád, ale tohle mi nějak úplně nesedlo. Každopádně určitě film, který si získá spoustu fanoušku a možná i nějaké to významnější ocenění.
Galaxy Quest (1999)
Mathesar, s úsměvem na tváři pronášejíc věty typu "musíme se oddělit nebo zemřeme" s hlasem jako po řádném nakopání do koulí, byl perfektní. :-)
Kick-Ass (2010)
Hudba, hlášky, Hit Girl! Pamatuju si, jak jsem si při prvním shlédnutí traileru v kině říkal, že na tenhle film určitě nepůjdu a ani ho nebudu chtít vidět. Po zaregistrování, že má vysoké hodnocení, jsem se teda překecal a pustil si to. Následující dvě hodiny byly naprosto nezapomenutelné a tenhle snímek si získal místo v mojí osobní top10. "Show's over, motherfuckers." :-)
Rec 2 (2009)
Kouzlo prvního dílu se vytratilo a přibyly náboženské nesmysly. Zklamání. V rámci hororů ale stále nadprůměr.
Max a maxipříšerky (2009)
Bizarní, zajímavé, ...
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Tohle téma je mi blízké, ale seriál jako takový mě zklamal. A ještě víc mě mrzí vysoké hodnocení zde. Doufám, že všichni hodnotíte jistou zábavnost a ne ten scénář, který asi nemá být vidět, ale je do očí bijící.
Zátoka (2009)
Mám nápad. Naženeme ty rybáře, hlídače, "Soukromý pozemek" a všechny, kdo jsou za tohle zodpovědní, do ohrady a budeme je propichovat ocelovýma tyčema. Kdo jde se mnou?
Cesta (2009)
Ztvárnění postapokalyptického světa na jedničku.
Hačikó - příběh psa (2009)
Podle skutečné události? .. Dojemnější příběh jsem už hodně dlouho neslyšel.
Ninja (2009)
Nemůžu jít s hodnocením níž, vizuálně mě to mile překvapilo.