Recenze (324)
Tajemství starého hotelu (2011)
V rámci žánru určitě nadprůměr vzhledem k opravdu intenzivnímu napětí, ale jinak ničím výjimečný horor. A nepřekvapilo mě opět a zase nelogické chování postav.
Cigán (2011)
Snaha o zlepšení našich pohledů na Romy je samozřejmě směšná, ale odpad dát nemůžu. Strašně zajímavý mi přijde život v osadách. Třetí svět uprostřed Evropy.
Ahmed & Salim (2009) (seriál)
Ne, není to na pět hvězdiček, ale já prostě musím.
Tintinova dobrodružství (2011)
Příliš infantilní.
Ocelová pěst (2011)
Perfektní zážitek, který jsem od takového filmu očekával. Díky tvůrcům za to, že se vyhnuli klasickým filmovým klišé, které tak nenávidím. To oceňuji snad nejvíc.
Barbar Conan (2011)
Fantasy rubačka. Hodně surovosti, krve a nechutností.
Všichni jsou v pohodě (2009)
Poslední dobou jsem téměř zapomněl, jaké to je brečet u filmu. Jsem rád, že mi to tady závěrečných deset minut připomnělo, jako dlouho nic předtím.
Černobílý svět (2011)
Tak nějak si říkám, že by ubrat pár minut nevadilo.
Cargo (2009)
Já bych řekl, že tady kluci švýcarský odvedli slušný kus práce. Vesmírné stanice i lodě mají klasický sci-fi vzhled i atmosféru jako to známe z nejlepších snímků v tomhle žánru. Příjemné evropské překvapení. No tak, fanoušci sci-fi, šup s tím do červených čísel.
Válka, kterou nevidíte (2010)
Další z nekonečné řady dokumentů, který ukazuje všechno jednostranně a snaží se vás donutit si myslet, že my jsme ti špatní. Hlavně samozřejmě USA, ta země stvořená ďáblem a toužící po nadvládě nad celým světem. Jo a Británie s Izraelem, ti taky chtějí jenom zabíjet pro srandu nevinné lidi, protože se nudí.... Klidně bych vytvořil dokument, který polovinu argumentů, které padly v tomhle filmu, zesměšní.