Recenze (324)
Austrálie (2008)
Konečně zase jednou pořádný film s pořádnou stopáží. Mohlo by se jich klidně točit víc. Austrálie si zakládá hlavně na vizuální stránce, ale mně se i například líbilo nahlédnutí do doby, o které bylo natočeno tisíc a jeden filmů, ale žádný o tom, jak to tehdy vypadalo na tomto kontinentě. Původně jsem chtěl dát 4*, ale to by bylo moc málo. - trochu spoiler -> Vždyť například scéna se stojícím domorodým starcem uprostřed bombardování je úchvatná. Jen jsem trochu nepochopil jeho rychlost přemisťování do každé etapy filmu, které byly od sebe vzdáleny stovky kilometrů - inu, asi na to měl nějakou písničku.
Sedm životů (2008)
Ano, klasická ždímačka emocí. Ale na mě to prostě zapůsobilo.
Bohatýr Aljoša (2004)
Musim říct, že jsem se snad u žádného kresleného filmu tolik nepobavil. Nezapomenutelná scéna je pro mě ta, když se chytne celá skupinka za ruce, aby tak bezpečně mohli vkročit do jeskyně.
Klub sráčů (2000)
Největší hovadina, jakou jsem kdy viděl. :-)