Recenze (353)
Talkshow Jana Saudka (2009) (pořad)
Nudnej, nevtipnej, nezajímavej, namyšlenej... Hosti se většinou zjevně nudí a cítí trapně ve společnosti člověka, kterej si říka vtipy sám pro sebe a neuvědomuje si, že nikdo se jim nesměje... Vzhledem k tomu že TV Barrandov tento pořad pojala jako rozjezdový, mám už bohužel obraz o celé televizi... Ale klid pane Saudku, nesmějeme se s Vámi, smějeme se Vám
Tanec s vlky (1990)
Těžký rozhodování... Přestože film má 3hodiny jsem se ani chvíli nenudil, což se velice cení, dokonce jsem se místy skvěle bavil, takže 5* by si film zasloužil, ALE... Ale Costnerův komentář k příběhu (nebo když hodně přivřu oči, tak hodně jako blondýna při Tarrantovských masakrech, a místo komentář řeknu "vyprávění příběhu") všechno okamžitě zabil. Nejspíš úmyslně naprosto bez emocí, takže kdybych neuměl anglicky budu myslet, že koukam na dokument o pářící se bizoní rodince a Costner popisuje velikost bizonova údu... Výslovnost ženy, která přes 30let nemluvila anglicky taky celkem drtila atmosféru. A pak je tu pár dalších naprostých blbin, který bych normálně nevytahoval, ale tady, nevim proč, mi to lezlo na nervy... Navíc Costnerův egoismus byl tady ještě nepřekousnutelnější (že by nový nejdelší slovo nejnepřekousnu.......? :)) než ve Vodním světě, a to je co říct... Takže bych chtěl dát 3*, ale nebudu svině pane Costner, přece jen se vám to povedlo... 4*
Tango a Cash (1989)
Jedna z lepších amerických akcí toho období 80.let... Má to šmrnc, člověk se nenudí, a dokonce - ikdyž se to nezdá - je Sylvestr a Kurt poměrně slušná kombinace...
Tele Tele (2000) (pořad)
60% bylo geniálních, zbytek ucházející
Teletubbies (1997) (seriál)
David Hitler se snad snaží docílit toho aby naše děti začli pojídat vlastní výkaly! Jednou mě balil gay, ale kam se hrabala moje chuť na ufiknutí vlastních genitálií ve srovnání s pocitem při sledování týhle propagandy demence...
Téměř bez šance (1999)
Docela slušný film, za který se Kate Beckinsale rozhodně nemusí stydět... rozhodně nejde o žádnej trhák kterej vás donutím se jím zabývat celý týden... ale těch 70% si zaslouží určitě
Temná hvězda (1974)
Honit nafukovací mimozemšťany, přemlouvat bombu, aby nevybuchla pomocí Descartových citátů, zemřít v krásných fénixových asteroidech nebo poslední minuty života prožít surfováním na trosce lodi... Carpenter jak má být, 80%
Temnota (2002)
Slušná atmosféra, ale jinak pouhý průměr...
Temný rytíř (2008)
Bravo Nolane! Nemám slov! Pro mě - jednoznačný film roku, jednoznačná akce milenia, jednoznačný Batman všech dob! Tohle už nikdy nikdo nepřekoná!
Temný stín nad L.A. (2002)
Lehce nadprůměrný policejní drama o korupci a rasismu... Nijak výrazně na vás nezapůsobí, ale určitě se nudit nebudete... 70%