Recenze (275)
JAG (1995) (seriál)
Mno velkou zábavu nečekejte. Ani velké herecké výkony.
Diagnóza vražda (1993) (seriál)
Dost nesvižné, trošku nuda. Statické výkony hlavních postav. Nic moc.
To je vražda, napsala (1984) (seriál)
Já to považuju za pohodičku, docela zábava.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Veverka !!!!!
Krok za krokem (1991) (seriál)
Pohodová zábavička.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Pohoda, zábavná pohodička. Roztomilé postavy, konverzačka.
Obchodník se smrtí (2005)
deštníky pro saharu ? :-) strhující příběh, dobrá hudba, zábava
Trosečník (2000)
Mno mě to zas tak neuchvátilo, místy velice zdlouhavé, čekala jsem více od Toma a Helen
Space Jam (1996)
hvězdičky za králíčka
Blanche - královna zbojníků (2002)
sssstrašná nuda