Recenze (275)
Zelená míle (1999)
Náladu Vám to nezlepší, ale film je to výbornej.
Druhá míza (2001)
Andie je úžasně vypadající, příběh není špatný, pokud tak ve třech čtvrtinách vypnete, tak budete spokojeni. Konec mhm zkaženej, prostě si to neodpustěj.
Čokoláda (2000)
Na knížku to tedy bohužel nemá.
Enigma (2001)
Pěkný film, opravdu pěkný. žádné zklamání se nekonalo.
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Pro mě zábava, když přijdu z práce neurazí, pobaví. V pohodě.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Bála jsem se toho při nákupů lístků do kina, ale dobrý. Příjemné překvapení. Rozhodně víc soudnosti než pokračování smrtonosné pasti.
Lovci netvorů (2001) (seriál)
Docela zábavné.
Simone (2002)
Není to zase tak špatné, koukatelné jednou rozhodně.
Přátelé (1994) (seriál)
Klasika :-)
Ve službách FBI (2009) (seriál)
Můj oblíbený seriál, zápletka je zajímavá, příběh svižný a hlavní hrdinové perfektně vybraní.