Recenze (275)
Stopařův průvodce po Galaxii (2005)
Zábavný, směšný a ujetý :-))))))
Tajemný let (2005)
Není to špatné, napínavost nelze upřít.
Trestná lavice (2005)
Příjemné překvapení, svižná zábava, která snad neurazí nikoho :-)
Utržený ze řetězu (2005)
Dobrý film, doporučuji, nudit se nebudete
Walk the Line (2005)
Zajímavé film i hlavní herci.
Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka (2005)
Vaším směrem hopsá něco příšerného. Bezva animák :-)
Dr. House (2004) (seriál)
Dr. House je úžasný.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Báječný Potter.
Hellboy (2004)
Paráda, krásné zpracování výborného příběhu.
Hledání Země Nezemě (2004)
Pro mě byl film zklamáním i když není špatnej, má poetiku a roztomilost. Já jsem ale čekala bombu a tou on není.