Recenze (319)
Lásky čas (2013)
Bill Nighy byl excelentni tatka. Vzdycky, kdyz se objevil na platne, hned to ozilo. Gleeson take nezklamal. Celkove byl film opravdu zabavny, misty komicky, misty smutny, misty radostny. Proste o zivote. Slzicka ukapla a myslim, ze az to dorazi i do ceskych kin, budu na to muset jit znovu. :-)
Mortal Instruments: Město z kostí (2013)
Jako koukat se na to dalo...:) Jen si jsem vcelku jistá, že ten potenciál se dal využít mnohem líp...
Pod kupolí (2013) (seriál)
Zatím (po 5 dílech) to vypadá velmi nadějně. Uvidíme, jestli se to udrží.
Sněhurka - Příběh hrůzy (1997)
To už je taky doba, co jsem to viděla... Vím, že mi to přišlo originální a Sigourney byla skvělá. Ovšem i tak si pamatuju ten pocit 'nedotaženosti'.
Světová válka Z (2013)
Pittovi hraní tatínka od rodiny jde... kde to asi sebral? :-) WWZ není úplně klasický blockbuster, ovšem o to je to lepší. Prostě jsem si to užila.
Taková normální holka (1999)
Já musím. Vím, že až se na to někdy zase podívám, tak to hodnocení změním a půjde to dolů, ale když já to ve svých patnácti letech tak strašně žrala... :D
Mrtví a neklidní (2013)
Je to někde mezi třema až čtyřma hvězdičkama. Člověk od toho nesmí očekávat žádnou mega akci ani sofistikovaný umělecký počin. Je to oddychovka, u které se člověk vážně zasměje. Jen je škoda, že většinu těch nejlepších věcí jsme už viděli v traileru...:-/
Hemlock Grove (2013) (seriál)
Po cca pěti dílech je to stále nuda k uzoufání... tu sérii tomu dám, ale zatím seriálu moc nevěřím. /// ano, po cele serii je to stale stejne spatne... Mozna jeste horsi.
Honest Trailers (2012) (seriál)
Děkuji YouTube, lidem ze ScreenJunkie a bohům, že tato záležitost vzniká. Vždycky jen čekám, až vyjde další...:-)
Smallville (2001) (seriál)
První cca tři-čtyři série se musí vyloženě přežít. Pak je to trošku lepší, ale pořád žádná sláva. Celé jsem to zvládla zhlédnout jen díky některým vedlejším postavám. Tímto děkuji Chloe (která nevimproč už v desáté sérii nemá skoro žádnou roli) a Oliverovi, který se tam objevil až vcelku pozdě. :) Ale tak pokud máte rádi DC komiksy, tak se tam sem tam nějaký ten důvod ke sledování najde. :) Celkově je to průměr (některé díly jsou perly, některé odpad), ale těch prvních pár sérií tomu neodpustím. Zároveň jim taky neodpustím, že neodpravili/neodklidili/prostě se nezbavili Kristin Kreuk dřív. Její postava mi lezla krkem od prvního dílu. Jo a Tom Welling je ucho, ale v pozdějších sériích se na něj už kouká celkem dobře.:-)