Recenze (318)
Avengers (2012)
Kino, 2D, originál znění... hláškami nabité komixové dovádění plné akce, Joss is a genius!:-)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Byli vtipni, byli sexy, byli super :-) (kino, 2D, orignalni zneni z titulky)
Banshee (2013) (seriál)
Mám za sebou první tři díly a slintám po dalších... ještě, že jsem to začala sledovat až ve chvíli, kdy už byla celá první řada venku, muhahah :D
Batman začíná (2005)
Před Temným rytířem jsem si to musela pustit znovu, ježto už jsem film téměř zapomněla... a nechápu, jak se mi to mohlo stát! První půlka je úžasná a neotřelá. Nedíváme se na klasického hrdinu, který se přes noc stane superhrdinou. Bruce se jím stává postupně... a přeci se neutopí v žádném závalu klišé a patosu...:-) Podle mého jedna z nejlepších komixových adaptací (a to píšu jen proto, že jsem se vzápětí podívala i na toho Temného rytíře:-))
Bestiář (2007)
Hlavní hrdinka je kr*va (nebo se tak alespoň chová)... to ale není to nejhorší. Děsivější je ta 'pravděpodobnost' celého 'díla'. Už jste někdy potkali tolik ujetých charakterů na tak malém place?!
Blade 2 (2002)
Dávám tomu víc, než si to zaslouží... a je to jen a jen kvůli dokonalé roli Máry Vašuta a jeho nezapomenutelnému monologu... když to vycházelo, šli jsme na to s kamarády nadšeně do letňáku a odnesli si brutální zážitek. Ach ta nostalgie.:-)
Bohové Egypta (2016)
Jako já miluju všechno, co se starověkého Egypta týče. Chtěla jsem i studovat egyptologii, bohužel jsem ale šptaný ročník. Neotvíralo se to každý rok... to ale odbíhám. Tenhle film se fakt nepovedl. A přitom by to bylo dobrý, kdyby se to udělalo úplně jinak. :-))
Box (2009)
Začátek dobrý, Frank Langello je psycho sám o sobě a sedmdesátky z toho přímo řvou. Ovšem pak to začíná být trochu překombinované... od jedné podivné scény a zápletky k další. Dává mi to tak 50% s odřenýma ušima.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
S přibývajícími díly je to čím dál větší lahůdka. Ta hvězda dolů je prostě za tu první a částečně i druhou sérii:-) A James Marsters? Just drooling;-)
Buchty a klobásy (2016)
To byla blbina... :-) A určitě to nebyl animák pro děti.