Recenze (319)
Ra.One (2011)
3,5, rodinná zábava, nic víc... Každopádně jde snad o první indický film, který je tak skvěle trikově vybaven, tleskám Shahrukovi k založení trikového studia.:-)
Rebelka (2012)
Já teda nevím, ale mně to vážně bavilo :p Rebelka byla úžasná (ty vlasy bych chtěla :D) a medvědice byla k sežrání... Vůbec si nemyslím, že by to ztrácelo pixarovskou poetiku, naopak ji to mělo... a nebylo to jen tím skotským přízvukem, který celému snímku dodal korunku.
Red (2010)
Tak tohle bylo moc:-)) Hláškovací film, který by si člověk nechtěl nechat ujít, pokud se chce pobavit;-)
Redeeming Love (2022)
Sledovala jsem to jen po ocku, protoze to se jinak ani nedalo. Ale panoramata dobry.
Rezistence (2015)
Hvězdičky dávám tři, vidím to ale tak na 3 a půl. Odproti Divergent se mi nezdálo, jak se to nedrželo knižní předlohy. (a to vždycky říkám, že kniha a film se nesmí srovnávat, ale tady bylo těch změn tolik, že nedávaly smysl a některé věci byly úplně naopak) A jsem vážně zvědavá, jak si poradí se třetím dílem, když skončili poněkud jinak než knížka...:-)
Riddick: Kronika temna (2004)
horší čtyři... spíš tři... proč jsem nedala tři?:-)
Rozum a cit (2008) (seriál)
Nevyhnu se porovnávání s filmem Anga Lee. Tahle adaptace na něj prostě nemá. Na mnohem větším prostoru bych čekala něco víc, než se mi dostalo. Bohužel. Obsazení bylo v mnohém hodně nešťastné, ale na druhou stranu i zajímavé. Co mě ale popudilo nejvíc, byla úvodní scéna (wtf?!), u které jsem se lekla, že jsem si pustila něco jiného, a souboj. Inu, mělo to své mouchy, ale i tak je to zdařilé. Jen to prostě nemá na svého předchůdce... vůbec;-)
RRRrrrr !!! (2004)
i když jsem to znovu neviděla, z odpadu měním na dvě hvězdy... některé hlášky jsou prostě zakořeněné a fakt se tomu směju:-))
Rudá jako rubín (2013)
Kdyby se to aspoň drželo knížky...
Sabrina (1995)
Ford není Bogart, Ormond není Hepburn. Co v původním filmu fungovalo, bylo milé a okouzlující, tady ztrácí veškerou logiku... Navíc milé náznaky v původní Sabrině tu jsou podány tak, aby to pochopila i babička z Kopanic... boha jeho. Ne všechno se dá předělat... a u filmů s Audrey by se to mělo rovnou zakázat:-))