Recenze (523)
Labyrint (2015) (seriál)
Další snůška "kriminálně-mysteriozních" klišé a blbých dialogů. Postavy jsou hrozně nijaké. Verbal zřejmě bude patřit k producentům seriálu, jinak si jeho zaujetí nelze vysvětlit.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Některé momenty vyloženě dobré, některé vyloženě přetažené.
Slečna Marplová - Nekonečná noc (2013) (epizoda)
Atmosféra je dobrá, herecké výkony OK, jen ta finta, kdy je příběh vyprávěn (ukazován) z pohledy první osoby (ve filmu nahrazeno prostorem pro hlavního hrdinu) mě trochu zklamala.
Dovolená v Protektorátu (2015) (pořad)
V této době má pořad edukativní hodnotu.
Mokřina (2014)
Maličko mě trápí nedořešené otázky. To je ale asi dnes v módě.
Titus (1999)
Jediný film, jenž mě zvednul ze židle.
Tlusťoch (2005) (seriál)
Sladký jak hovno z nutrie.
DobroDRUH (2015) (pořad)
Oh no! Je to parodie nebo není?
Cesta ven (2014)
Zajímalo by mě, co se stalo s Kukačkou.
DVTV (2014) (pořad)
Obávám se, že se původní potenciál vytrácí a z rozhovorů začíná být rutina.