Recenze (238)
Kdysi byli bojovníky (1994)
Mnohokrát jsem si vzpomněl na Walkera, texaského rangera a jeho neutuchající srdnatý boj s hispánskými gangy. A věřte nevěřte, on ten Walker byl o dost zajímavější.
Staroměstští hasiči (1898)
Tohle se hodnotí velmi těžko. Zajímavé názory: honajz2
Zloději kol (1948)
Zvláštní film. Na začátku filmu hledá práci a zbývajících sedmdesát minut kolo...
Bad Black (2016)
Začalo to jako nesmírně zábavný akční film a pokračovalo to jako nemastný neslaný dokumentární film o životě v Ugandě. Škoda, začátek byl velice slibný.
Noc oranžových ohňů (1974)
Mimořádně bezradný film.
Chlapci z Pavelské ulice (1969)
A to jsem si myslel, že nic naivnějšího než Rychlé Šípy už být nemůže.
Trosečník (2000)
Viděli jste večerníček O človíčkovi? Pak tenhle halucinogenní počin můžete vynechat.
Stalker (1979)
Člověk pořád čeká, kdy se začne něco dít, a ono furt nic. Tři postavy chodí, leží a vzdychají. Ono točit film bez děje je víceméně o ničem. Tenhle film je hodně o ničem. Sorryjako.
Kdo se bojí Virginie Woolfové? (1966)
Kdo se bojí dvou hodin hysterických výlevů? Já už ano.
Jdi a dívej se (1985)
A tak šel a díval se. A já se taky díval, ale že bych z toho, co jsem viděl, byl kdovíjak odvázaný, to se říct nedá.