Recenze (238)
Deadpool 2 (2018)
Když ony všechny ty zábavné a vtipné věci v tom filmu začnou být brzy velmi otravné...
Killer (1989)
120 zastřelených asiatů oblečených do minimálně o tři čísla větších sak. Nechápu to nadšení, klasická tuctovka osmdesátých let.
Utrpení Panny orleánské (1928)
Hodina a půl detailních záběrů na mluvící hlavy...
Moulin Rouge (2001)
Halucinogenní film. Večer se známými melodiemi a patrně i nějakým příběhem.
Joker (2019)
Přijde mi to jako pokračování Requiem za sen, ale po všech stránkách povedenější. Ovšem ani tak to není žádný zázrak.
Vzpomínky na lásku (2004)
Pokud v polovině filmu zrychlíte přehrávání, o nic nepřijde a ušetříte hodinu času.
Andrej Rublev (1966)
Démonický film, který jsem očividně nepochopil. Vzdal jsem to padesát minut před koncem a přeskočil na posledních deset minut.
Let číslo 93 (2006)
Já se nudil. Probral jsem se až deset minut před koncem filmu, což vzhledem k tomu, že šest minut trvaly titulky, je fakt bída.
Hačikó - příběh psa (2009)
Kdybych byl fanoušek Richarda Gera, kdybych měl rád psy a kdybych chtěl vidět film, u kterého se mohu hluboce dojmout, pak možná bych hodnotil jinak. Jenže já nesplňuji ani jednu podmínku. Ten film mi přijde o ničem a navíc je už od začátku jasné, jak to dopadne. Na druhou stranu zase až taková blbost to taky nebyla.
Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (1974)
Pamatuji si, jak jsme na tyhle filmy koukali na silvestra. Pamatuji si, jak jsem se těšil na každou další reprízu. A pamatuji si, jak se mi to líbilo. Ale nepamatuji si, co se mi na tom líbilo. Podstata těch filmů je vlastně stejná. Terence a Bud se potkají, neznají se a nemají se rádi. Pak se spřátelí a někam jedou. Kam přijdou, všude se perou. A pak to skončí. Hudba je hezká, ale není to ani vtipné, ani napínavé, je to takové nijaké. Tři hvězdičky asi jen z nostalgie, kdybych ty filmy neviděl dřív, hodnotil bych minimálně o jednu hvězdičku méně. Před dvaceti, třiceti lety by to bylo ale za plný počet.