Recenze (998)
Zeros and Ones (2021)
Jediný, co na Ferrarovi opravdu oceňuju je, že si točí přesně filmy jaký chce a na ostatní sere. Bohužel pro běžnýho diváka je to utrpení. Nuly a jedničky je totálně ušmudlaná, levná, zmatená a nudná hovadina, na kterou je utrpení se koukat. Jediná ucházející věc je ten plakát, kterej nicméně kolosálně lže a mylně láká diváka na akční trhriller ve stylu Bournea nebo Americkýho zabijáka. Bohužel, časy filmů jako Bad Lieutenant, Král New Yorku nebo Lupiči těl už jsou už nenávratně pryč.
Pokušení (2000)
Po 20 letech jsem to viděl znovu a nebylo to kupodivu tak zlý. Elegantně zrežírovanej a zahranej thriller, kterej sice nepřináší nic novýho, ale to co dělá, dělá na slušný a zábavný úrovni.
Prisoners of the Ghostland (2021)
Zábavná zmatlanina bez ladu a skladu, která mohla být skutečně skvělá, kdyby tvůrci film líp promysleli. Místo toho se tahle japonská verze Útěku z New Yorku natočená v Troma stylu odehrává v nefunkčním světě, kterej působí dojmem, že do něj filmaři naplácali všechno, co našli ve skladu kostýmů a ojetin. Ale jako zábavná jednohubka to obstojí. Cage samozřejmě bombasticky over the top, tak jak ho máme rádi.
Ochránce - Slabý kus (2021) (epizoda)
Nerad hodnotím seriál po prvním díle, ale ČT konečně vyrobila po dlouhé době něco, za co se nemusíme ani v zahraničí stydět.
Karen (2021)
Suverénně ten nejhloupější a nejprotivnější film, co jsem kdy viděl. Naprosto stupidní, neohrabaná politická agitka, jejíž debilitu umocňuje totálně over the top výkon hlavní představitelky. Jako po řemeslný stránce to není nijak otřesný a je to na úrovni běžných TV filmů pro Lifetime, ale ta angažovanost, která z toho každou vteřinu kape, činí ten film naprosto nekoukatelným. Ale není se co divit, křestní jméno toho idiota, co tohle napsal a natočil, je Coke.
Candy Corn (2019)
Na to, kolik to muselo stát, je to řemeslně slušně udělaný. Má to pěknou kameru, zajímavou hudbu i solidní podzimní atmosféru. Největší slabinou tak jsou mordy, který jsou sice jakž takž krvavý, ale chybí jim jakákoliv gradace. Jako divák bych uvítal, kdyby oběti někdo naháněl a bylo by to aspoň trošku napínavý. Celkově jde ale o takovou fajn jednohubku, která slušně pobaví.
Kick-Ass (2010)
Tváří se to sice sofistikovaně, ale je to jen infantilní film pro přerostlý děcka. Čím jsem starší, tím míň mě takový filmy baví.
První krok (2009) (seriál)
Z málokterýho seriálu se mi chce tolik zvracet. To, jak je to rádboby cool pro mladý, je fakt otřesný.
Armáda mrtvých (2021)
Zábavnej zombie akčňák, kterej víceméně dává divákovi to, co mu slibuje v traileru. K mýmu zklamání to není příliš hororový a i když je to občas napínavý, je to především akční heist film. Každopádně to má, jako většina hollywoodských blockbusterů, mraky logických děr a kokotského chování postav, který tady ztělesňuje dementní dcera hlavního hrdiny. Všichni víme, že v USA letí emancipace, ale za starých dobrých časů se takovým holkám říkalo "nevychovaná arogantní kráva" a rodiče by jim dali pár facek. Časy se holt mění.
Shark! (1969)
Solidní dobrodružnej snímek, kterej je lepší, než naznačuje jeho reputace. Co ho odlišuje od toho zbytku ostatních dobrodružných filmů je míra cynismu, se kterou se postavy vzájemně využívají. Navíc Burt Reynolds byl ve svojí předknírkovský éře sekáč a scény s reálnejma žralokama jsou působivý a dobře natočený.