Recenze (922)
Kleopatra (1963)
Trošku (pokud "trošku" chápete jako "hodně") utahané, místy až příliš melodramatické (samozřejmě, to je poplatné době), ale rozhodně se Kleopatře nedá upřít její velkolepost.
Mezi náhrobními kameny (2014)
Dobrý, imho jedna z nejlepších USA kriminálek za poslední léta. Škoda těch několika konců v závěru, mělo se zakončovat mezi náhrobními kameny a byla by to lebeda. "Otevřel jste ty pytle?" "Ne, já... myslel jsem, že jsou to jen zkažený odpadky, co tu děcka nechaly z minulé noci." "Viděl jste policajty naproti přes ulici?" "Jo, ale nemluvil jsem s nimi, dokud nepřišel Vince, další správce." "Rád bych s ním mluvil." "Odešel. On ty pytle otevřel."
Jupiter vychází (2015)
Levičácky laděný kompilát mnoha mnoh vlivů (Star Wars, Pátý element, anime, tvorba Wachovských, pohádky od Alenky přes Sněhurku, Krásku a zvíře, po Karkulku, ad.) v duchu brakových dobrodružství (nejblíže tomu je asi John Carter na Marsu). A vlastně docela milej, i když napodruhé už by to s jeho hodnocením bylo s nejvyšší pravděpodobností mnohem horší už jenom pro ten dementně afektovaný projev Eddieho Redmaynea. Vím, že docela nadhodnocuji - asi za skvělý vizuál a ještě lepší soundtrack. Takže žádné podruhé nejspíše nebude. Škoda, že si Wachovští ještě více nepohráli s popkulturními narážkami, prostoru a Seana Beana pro to měli dost.
Krvavý Bangkok (2014)
Naprosto nejklasičnější 80-90's akčňák, schematický a řádně krvavý, který poměrně sráží prachmizerný střih.
Něžné vlny (2013)
Film o lásce k zrzkám nemůže být špatný. (A mám pocit, že Vejdělek je z podobně ouchylnýho ražení, jako moje maličkost.) Něžné vlny jsou trochu škatule, o tom žádná. Ale na tak lehkou a pozitivní notu (a navíc s pěknými skladbami k obrazu), že neomrzí. A "ForrestoGumpovský" závěr, ten vyloženě potěšil.
Báječný hotel Marigold (2011)
Až díky Marigoldu jsem si všiml, že je Maggie Smith vlastně taková ženská verze Michaela Cainea.
Superman II: Verze Richarda Donnera (2006)
Taká škoda toho dementního vracení v čase, brrr.
Píseň moře (2014)
O fous pod Kellsem (který je absolutní), pořád nádherná píseň.
Šéfové na zabití 2 (2014)
Kupodivu o fous lepší než jednička.
Ve službách Jejího Veličenstva (1969)
"Tohle by se Connerymu nestalo." Překvapivě zábavné a Lazenby vůbec nevadil, naopak.