Oblíbené seriály (9)
Alchymie duše (2022)
Love Between Fairy and Devil (2022)
Misfits: Zmetci (2009)
Momentálně můj nejoblíbenější seriál, který odsunul na vedlejší kolej i dlouholeté stálice v mém soukromém žebříčku. Byť by Misfits mohli superhrdinskou tematikou připomínat Heroes, nenechte se zmást, tento seriál je úplně jiný - neuhlazený, sprostý a šíleně originální. Hlavní „hrdinové“ rozhodně nejsou žádní svatoušci a o spásu světa jim taky nejde. Ale zamilovala jsem si je okamžitě - divného Simona, hláškujícího Nathana, netýkavku Kelly s brutálním přízvukem… Každý díl je dějově neuvěřitelně výživný, dramatický i vtipný, podbarvený skvělou hudbou a na hercích je vidět, že si svoje role opravdu užívají. 100% pro obě série!
True Blood: Pravá krev (2008)
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
Existuje něco vtipnějšího než bitva u Pearl Harboru v podání Spolku baráčnic z Batley? Může být něco víc ujeté než přihřátý imitátor kardinála Richelieu? Viděli jste někdy švihlejší chůzi než tu, kterou chodí John Cleese? Znáte chytlavější píseň než Lumberjack song? Já tedy ne, a proto miluju tyhle pány!
Black Books (2000)
Dexter (2006)
Dexter se pro mě stal naprostou závislostí! Nevím, co bych měla vyzvednout dřív... jestli originální námět, který se zcela odlišuje od ostatních seriálů z prostředí vyšetřovatelů vražd... jestli skvělý scénář, který udržuje moje nervy od začátku až do konce každého dílu napjaté jak struny... nebo postavu Dextera, který (ač masový vrah) je sympaťák největší, a s každým dílem ho zbožňuju víc a víc (pokud to teda ještě jde:))!