Recenze (1 704)
Duna: Část druhá (2024)
Precizní po všech stránkách, život to nezmění, ale svou řemeslností to potěší i vyhořelé sci-fi/fantasy ex-fans cyniky.
Fallout (2024) (seriál)
Pronouns: shit/fucking garbage
Kryptotunel (2024)
Kamarád do deště jako vyšitej.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Slibný námět, prostředí, atmosféra... and then the show happens.
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Skvělý start, který (konečně) slibuje další Bratrstvo, ale postupem času z toho je nemastný Pacifik až se to v celé zvrtne v uspěchaný a nesmyslný odpad.
Air: Zrození legendy (2023)
Poměrně zábavný náhled do korporátní historie Nike. Proč ne.
Beckham (2023) (seriál)
Zajímavý pohled na kariéru jednoho z nejpopulárnějších fotbalistů všech dob. Epizoda o následcích červené karty nemá chybu. V závěru to stejně jako Beckhamova kariéra ztrácí dech, ale je to pořád dostatečně zábavné i pro nefanoušky kopané.
Bod obnovy (2023)
Wooow, jsme světoví? Not really. Generický sci-fi lowcost který urazí a nenadchne. Céčkový scénář ze špatné mangy, dementní dialogy, Ulice-tier acting herců se zápornými charisma staty. Na ten budget okey vizuál, Kolik na to šlo z veřejných financí a proč přesně?
Chudáčci (2023)
Diabolical fuckfest that hits hard.
Infinity Pool (2023)
Dokonalý all-inclusive.