Recenze (1 702)
Fallout (2024) (seriál)
Pronouns: shit/fucking garbage
Duna: Část druhá (2024)
Precizní po všech stránkách, život to nezmění, ale svou řemeslností to potěší i vyhořelé sci-fi/fantasy ex-fans cyniky.
Život je Pez (2022)
Bizarní a svým způsobem fascinující sonda do opravdu obskurní komunity, nicméně se to dalo povědět ve dvaceti minutách. V dnešní době, kdy nejen Netflix ale kdejaký random YT kanál tvoří topshelf docu kvalitu tohle příliš nenadchne.
Kryptotunel (2024)
Kamarád do deště jako vyšitej.
Manželé Stodolovi (2023)
Bonnie a Clyde z Horní Dolní
Chudáčci (2023)
Diabolical fuckfest that hits hard.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Slibný námět, prostředí, atmosféra... and then the show happens.
Prokletá vesnice (2019)
Skvělá kamera, dokonalý look, neokoukané prostředí. Dokonalé to není a závěr je už kapku přes "logickou" čáru, ale za tu atmosféru si to zaslouží trochu mírnější metr.
Bod obnovy (2023)
Wooow, jsme světoví? Not really. Generický sci-fi lowcost který urazí a nenadchne. Céčkový scénář ze špatné mangy, dementní dialogy, Ulice-tier acting herců se zápornými charisma staty. Na ten budget okey vizuál, Kolik na to šlo z veřejných financí a proč přesně?
Kuroi gashû: Aru sonan (1961)
Parádní záběry ze severních japonských Alp. Solidní drama/detektivka.