Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Sice o fous horší než Simpsonovi ale i tak u mě jasných 5*
Bratrstvo neohrožených (2001)
Červený trpaslík (1988)
Spartakus (2010)
Teorie velkého třesku (2007)
Postupně jsem Big Bangu přišel na chuť a zařadil se do mé TOP 20.
Perníkový táta (2008)
Hra o trůny (2011)
Živí mrtví (2010)
Ovládací panel