Recenze (2 104)
Deadpool (2016)
Cakala som, ze jeho vtipky budu vtipnejsie, takpovediac udernejsie. Inak OK. Btw, Ed Skrein... si pamatam ze ked hral Daria v GoT, vravela som si, ze jedine, co tomu sexy chlapikovi chyba, je normalne ostrihat. Mylila som sa, s dlhymi vlasmi bol lepsi.
Šťastlivec od Stana Lee (2016) (seriál)
Len Pilot. Harry je nesympaticky a nudny, vrazedna kombinacia. Namet je to zaujimavy, ale vysledok bohuzial. Nie ze by na to neslo pozerat... ale naco.
Vinnetou (1963)
Po nejakych 20 rokoch som znovu precitala knihu, tak ma tahalo aj filmovu klasiku si pripomenut. Nemala som to robit, s knihou to ma spolocne snad len umrtia a film je pre dospelaka dnes... ledva stravitelny. Tie tri * su z detskej nostalgie.
Casino Royale (2006)
Zatial neprekonana Craigovska Bondovka.
Spectre (2015)
Tento diel nejak nezaujal, nepresvedcil.
Všechno, co chceš (2015)
Pohodovka, neurazi.
Marťan (2015)
Tak dlho som sa chystala, ze najprv precitam knihu, az som to nechtiac videla na chate s kamosmi. Nenudili sme sa.
Labyrint: Zkoušky ohněm (2015)
Ako napate chvilky sa nasli, nie ze nie, ale ten pocit nejasna v tom, co sa vlastne akoze deje a kto je kto mi celkom vadil.
Můj budoucí přítel (2011) (TV film)
Na vikendove dopoludnie, tj cielovkou asi aj deti okolo 10r.
Frankensteinova kronika (2015) (seriál)
Pilot: Nuda. Jednoducho nezaujalo, nezaujimal ma hlavny hrdina, nezaujimali ma bohati ani chudobni, nezaujimala ma buducnost. Skoda.