Recenze (2 103)
Jessica Jones (2015) (seriál)
S1: Ritter nemam velmi v laske a o existencii nejakej Jessicy Jones som nemala tusenie, ale nakoniec sa z toho vyklul prvy Marvelovsky serial, ktory si moju pozornost udrzal celu dobu, napriek vsetkej tej vate a nelogickosti.
Supergirl (2015) (seriál)
Do s01e02: Nie-uplne-sypaticka hlavna hrdinka, skutocne superGIRL. Rozpocet zjavne maju slusny, i ked tu jednu dvojrolu nechapem, ale samotny dej je... pre mna nezazivny, prilis naivny i v ramci zanru. Na e03 sa chut nedostavila.
Pot a slzy (2015) (seriál)
S1: Pomalsie a depresivne, ale kazdopadne silne a tych 8 hodin nelutujem. Ak bude S2, pozriem.
Agent X (2015) (seriál)
Pilot: Ked sa to tak vezme, mohol by to byt pekny mix Bonda, The Player a Madam Secretary. Ale nie je. Kvalitou je prilis hlboko pod nimi. Je to vidiet v choreografii bitiek, spravaniu sa bezmennych zaporakov, hereckych vykonoch, zjednodusovani vsetkeho, radobydojimavych scenkach i celej tej mytologii za agentom X. Je to sledovatelne, nie ze nie, ale bolo mi za nich chvilkami trochu trapno. Plusovy bod za zaporacku.
Ant-Man (2015)
Paul Rudd je zvlastna volba a je jasne, ze sa mu podarilo presadit si niekolko vtipkov na svoj styl, ale prekvapivo to celkom funguje a ako celok je to odlahcene a cool.
The Romeo Section (2015) (seriál)
Pilot: Wolfgang sam o sebe nie je zaujimavy a ak ma nejaku siet spionskych Romeov, zatial sme videli len jedneho nadrogovaneho bez prislubu videnia dalsich. Ubieha pomaly a ako celok nicim nezaujalo, nesledujem dalej.
V hlavě (2015)
Dufala som vo viac takeho toho ako sa odohrava v hlave toho chlapca na konci alebo pri z traileru znamej vecere. Ale aj takto fajne. Putovanie systemom sa od cias Bol raz jeden zivot riadne vytunilo, viac takych.
Quantico (2015) (seriál)
S1: Nie zle. Pozerane hromadne s velkymi prestavkami, ako chut sledovat v priebehu miestami ochabovala. S2 zvazim, je predsa len urcite mnozstvo vzajomnych podozrievani, rozkamarateni a skamarateni kym tym zacnu byt postavy otravne (vid Shelby, ktora sa svojou ublizenostou a pomylenou pomstychtivostou dostavala az daleko za hranu). // Zatial do s01e03: Priyanka je neuveritelne pekna. Josh Hopkins bol super v Cougar Town, tu je nesympaticky od prvej chvile. Co sa deja tyka fajn, ale dufam tu sucasnu liniu do konca sezony uzavru.
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
S1: Chyba tomu nejaka sympaticka postava. Take... ok, no.
Rodinka na kousky (2015) (seriál)
Zo zaciatku nevelmi presvedcovalo, ale s e03 uz som sa chechtala nahlas. // S02 stale fajna.