Recenze (2 098)
Malá mořská víla (2023)
Bolo by asi fajn ako muzikál v divadle. Bailey vie spievať a neveľmi hrať, King nezaujal ani jedným. Niežeby malo veľmi čo hrať. Chémia na nule. Všetko je vysvetľované ("a teraz spriadam svoje zlé plány lebo chcem mať moc a veľké párty a použijem na to Ariel, mwahaha") a farebné (v 3D mohlo byť zaujímavejšie). Ako film sa to proste vlečie a nudí.
Barbie (2023)
Cast je zabavna, cast je tlaciaca woke nasilu, cast je "look at us pretty people acting super weird". Takze tak nejak to, co som cakala. Nenudila som sa.
Silo - Season 1 (2023) (série)
Zo zaciatku nepresvedcive, ze pojde o nieco pre mna originalne, ale postupne zaujalo a po finale straveny cas nelutujem.
Krakenteena Ruby (2023)
Afektovane a bez prekvapeni, ludska animacia nic moc, ale svetielkovanie celkom pekne.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Fun. Dokonca aj autonaháňačky zvládli zábavne, to je upadajúce umenie.
Transformers: Probuzení monster (2023)
Preklikane na bitky. Anie tie neboli cool.
Silo - Stroje (2023) (epizoda)
Konecne akcia a napatie. Jasne, dost oldschool, ale aj tak som si ho uzila a tak predsa len sledujem dalej.
Silo - Holstonova volba (2023) (epizoda)
Scifi ci nie, tento sled rozhodnuti a potazmo udalosti je komplentne nerealisticky.
Silo - Den osvobození (2023) (epizoda)
Najviac mi to pripomína Snowpiercer (seriál) (2020). Myslím, že ma to nebude baviť dlho, priveľa drámy, primálo akcie či humoru. Ale nie zlé no.
Královna Šarlota: Příběh Bridgertonových (2023) (seriál)
Rozprávka pre ženy o láske a mučení a chorobe a osamelosti. Stokrát záživnejšia, než tohtosezónny Witcher (3) alebo Black Mirror (6) a kopa iných.