Recenze (2 095)
Brave New World (2020) (seriál)
Svet budúcnosti s novým triednym systémom, kde sa všetci dobrovoľne dávkujú farebnými drogami, aby potlačili emócie a pocit naničovatosti a boli "šťastní", resp. aby počítač všetkých spojujúci cez čočky v očiach bol spokojný. Alfy sú tam od dozoru, že by sa nikto nepustil do nechutností ako stráženie si vlastného súkromia alebo fuj monogamia a aby sa tvárili povýšenecky, bety aby ich fyzicky uspokovali a inak zabávali, gamy až epsilóny na rôzne úrovne služobníctva. A prežíva pár Savages ďaleko za hranicami mesta, ktorí nie sú pripojení do siete. Inak sa s nejakým hlbším vysvetlením kedy, koľkí, na základe čoho atd nenamáhajú. Bezemočné spoločnosti budúcnosti už boli zfilmované lepšie, toto je mainstreamik v blýskavých minišatičkách. Efekty vyzerajú slušne, úplne low budget to nie je. Lásky a zrady je tu kopec, akcie minimum. Harry Lloyd výborný, JB Findlay a bočné postavy OK, Ehrenreich nič moc, vadil mi on i veľmi nekonzistetná povaha jeho postavy. 9 epizód je tak akurát, i menej by bolo stačilo; podľa všetkého plánujú S2, ale osobne po nej nijak zvlášť netúžim.
Holy Moses (2018)
Asi som to nepochopila. Nudné a nesympatické.
Home Shopper (2018)
Žena v domácnosti kupuje všetko, čo promujú v teleshoppingu. Jej manžel je z toho otrávený, tak na neho všetky tie produkty istým spôsobom použije.
Brave New World - Pilotní díl (2020) (epizoda)
Mierny podpriemer. Hlavným plusom je viacero príťažlivých hercov, hlavným mínusom celé to rozťahané naničovaté dianie v SavageLande. Demi Moore som ani nespoznala po toľkej dobe.
Ledová archa - Série 1 (2020) (série)
Môže byť.
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Viac než akčňák je to rozjímanie o nevýhodách, osamelosti a bolestiach dlhovekosti. Ale aj tak sa mi to páčilo. A aj tie rozjímania dávali celkom zmysel. (Osud Quynh ufffff.)
Hamilton (2020) (divadelní záznam)
Rap/hip-hop nemusím, ale zhudobnený v takejto kadencii dával príbehu nádych urgentnosti a spádu. Hoc si žiadnu z piesní nedám do playlistu, nakoniec sa mi to vlastne ako celok páčilo. Najlepší bol ale napriek námetu anglický kráľ.
Riddick: Blindsided (2013)
Ako trailer, resp. premostenie deja medzi dvoma filmami, to asi funguje. Ako samostatný kraťas vôbec.
Mrazivá pomsta (2019)
Mne sa to páčilo. Coxman nie je prvoplánový drsňák a teda nie je to akčný film o pomste aký som čakala, celé to má skôr nádych ako Banshee alebo aj Three Billboards Outside Ebbing, Missouri. A je to prekvapivo vtipné, aj keď, okrem hudby v autách, nedokážem spätne úplne povedať čím.
Hanna - Season 2 (2020) (série)
Hanna vystúpila z Ericovho tieňa a párkrát aj predviedla svoju akčnosť. Táto sezóna pre mňa trpela hlavne nesympatickosťou Clary ako postavy i ako neustále sa zarputilo tváriacej herečky.