Recenze (59)
Masakr v kopcích (2009)
To je fakt srágora.Hlavně ty herci,opravdu hnus.
Proroctví (2009)
Slušná pecka.Opět dokonalý Cage.A hlavně scéna po spadnutí letadla,to opravdu běhal mráz po zádech.
Dokonalý únik (2009)
To docela šlo.Krásné prostředí,dobrá pointa a hlavně Milla(ta je vždy dobrá).
Vlkodlak (2010)
Moje hodnocení je stoprocentní.Vynikajicí a dostatečně krvavé retro se super atmosférou plus nadprůměrné herecké výkony a vynikající hudba.
Symptom Pandorum (2009)
Depresivní sci-fi,horor podobný různým filmům.Přesto skvěle udělané a koukatelné.Bravo.
Krvavý potok (2009)
Nechápu tak nízké hodnocení filmu.Ano má své mouchy,nelogičnosti a jiné kraviny.Levnost je taky zřejmá.Ale i tak pro mě po dlouhé době konečně pořádný a krvavý horor.
Ninja Assassin (2009)
Trapné béčko se spoustou digitální(bohužel)krve,jinak nic.
Zakázaný experiment (2006)
Hnus a hrůza.To je nej. hovadina všech dob.
Zombieland (2009)
Vynikajicí začátek plus super titulky,pak nuda,dobrá scéna se sousedkou,zas nuda a dobrý konec.Jinak vše podstatné v upoutávce.Ale koukat se na to dá.
V úzkých (2009)
Trapná a hlavně strašně nudná pitomost.Horor ani omylem a komedie už vůbec ne. Tak nevim co.