Recenze (681)
Sbohem, baby (2007)
Tohle jsem od Afflecka, vlastně od obou, nečekal...
Zátah: Vykoupení (2011)
Jediné, co tady můžu ohodnotit, je choreografie soubojů. Ale to je opravdu vše. Tak vysoké hodnocení (80%) je nad moje chápání.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
S ohledem na to, že je to konec jedné dlouhé ságy a také lepší než Part 1, se (prozatím) loučím s Harry Potterem nadprůměrným ohodnocením. Nejlepší byl Kámen mudrců. Po knize, kterou jsem si kdysi náhodou vybral v Knižním Klubu, když tu byl HP ještě neznámým pojmem. Ostatních pár dílů jsem jen rozečetl, už mě tak nebavily. Ale třeba se k tomu ještě dostanu.
Nezvratný osud (2000)
Po zhlédnutí ostatních 4 dílů se vydávám na začátek. Je to trochu pomalejší od ostatních, byl zde jeden wtf moment s vracející se kapalinou, což připomnělo 4. nejslabší díl, jinak žádná hanba. Ale ta návaznost pátého dílu... Óóóó!
Zápisník jedné lásky (2004)
Velký dryják. Ale ta auta, ta auta!
Nezvratný osud 5 (2011)
S ústy dokořán jsem byl svědkem nepředvídatelných, úskočných, neuvěřitelných a krvavých způsobů nezvratné smrti. Po čtvrté slabotě další příjemný zářez v sérii, která jistě nevydechla naposled.
Domov snů (2010)
Velmi násilný příběh o tom, jak operátorka call centra povraždila kohokoliv, kdo jí stál v cestě za vysněným bytem s výhledem na moře. Pro milovníky explicitního násilí. Není to úplně můj šálek kávy.
Srbský film (2010)
Až takové maso to nebylo, jenom úchylovina. Když se to neuvidí, člověk nepřijde o žádný obohacující zážitek. Závěrečná scéna dokáže vyloudit i úsměv.
Tajemství starého hotelu (2011)
Hrůza, hrůza , hrůza! Nudná hrůza. Pár bubáků... a končíme.
Pontypool (2008)
Konečně něco nového, nápaditého! Příjemná atmosféra.