Recenze (681)
Červená Karkulka (2011)
Horší jak Twilight. Stupidita dosahuje vrcholu.
Exit Humanity (2011)
Podle ohodnocení to nebyla taková pecka, hlavně kvůli zbytečně a hloupě nastavované poslední části. Jinak to mělo svoji romantiku.
Země kůlů (2010)
Zdařilá atmosféra, film vtáhne, děj pomalu plyne, jste s postavami, ke konci se nám ten děj nějak podělá, comebackem (uvidíte) to začne haprovat, přes odchod, až k nic neřešícímu závěru. Pěkné momenty, ale i pár srážejících, kvůli nimž se mi to v paměti neuchová.
Blood Runs Cold (2011)
Lehce nadprůměrná slasheřina, kde je hlavní protagonistka až nezvykle odvážná, napětí je, překvapení taky, chování postav idiotské, na nelogičnosti nehrajem... všechno jak je zvykem.
Hrozny smrti (1978)
To je opravdu šílené. Dovedu si představit reinkarnaci tohoto dílka.
La Morte vivante (1982)
Ačkoli to tak podle vzezření na první pohled nevypadá, myšlenku to má. Možná remake, ať to dostane nový kabátek. Jinak dnes je to pro opravdu velice úzkou skupinu diváků. Pro "normální" diváky nedívatelné.
Střepy v hlavě (2008)
Safra, safra... skoro po celou dobu velmi příjemná mrazivá atmosféra, co jsem už nějakou dobu nepociťoval, všechno funguje výborně do doby, kdy dojde na vysvětlení, tehdy to celé spadne, protože to je taková slabota, až vás naštve, jak to takhle mohli shodit. Velká škoda.
Rogue River (2012)
Další zářez pro "milovníky" násilnické tematiky aneb nebohá oběť šílených trýznitelů. Pro utužení mysli.
Sucker Punch (2011)
Úžasné snové části, těžká a temná atmosféra, ženské a kostýmy, poučka na závěr. Na jednu stranu pokleslá obrazová onanie, na druhou konečně něco takového! Já to beru.
Hrůza v lese (2011)
A tak to má být! Jeden z těch ultra klasických vyvržďovačů s krajními neduhy. I takové se vyskytují. Přinášejí trochu srandy a odlehčení.