Recenze (340)
Rudá planeta (2000)
Lepsi nez Mise na Mars, ale stejne slatanina. A pritom tolik dobrych hercu.
Slečna Drsňák (2000)
Chrochtajici Bulocku fakt nemusim. Neni vtipna a uz bohuzel ani hezka. Typicka warnerovska seriovka na video. Gutbaj!
Slepičí úlet (2000)
Od Parka jsem znal jen kratasy. Je videt, ze si uz davno zaslouzil celovecerak. Sranda velika!
Smlouva s ďáblem (2000)
Ramis uz natocil povedenejsi kousky a Fraser taky. Ponejprv vyborny napad s faustovskym nadechem, ale pak uz je to jen prehlidka splnovani prani a vzdycky je to spatne. Na jedno podivani.
Taxi, taxi (2000)
Vyborna zabava, francouzska.
Vertical Limit (2000)
Nemam rad filmy o horach, ale tento akcnak je napechovan tolika akcemi a vychytavkami, ze mu odpustim slaby pribeh, stokrat omlety jinde. Spolu s Cliffhangerem nejlepsi horska akcnarna.
X-Men (2000)
Spolu s Bladem a Spawnem nejlepsi comics na platne.
Životní zkouška (2000)
Jezis to je dlouhy a nudny. Pulhodiny placaji paty pres devaty, pak slaba akce a zase placani. Malo filmu je tak strasne dlouuuuuuuhych...... aaaach......
2001: Vesmírná prda (2000)
Chudak Leslie, uz nevi co dela a pozbyl snad i svepravnost a tudiz ho producenti nekam postavili a ... a ... a je to pruser.
28 dní (2000)
Opila Sandra Bullock, jojo, uz jen to tu chybelo.... co vsechno tahle "dama" musi vyzkouset, aby procitla a zjistila, ze NENI dobrou hereckou. Jako akcni prisluhovacka ano, ale na hauptroli nema. Dokazuje to vic a vic.... kurnik, to to nikdo nevidi? :)