Recenze (340)
Amélie z Montmartru (2001)
Divny film, divna zenska, divnej svet. Ne ze by to bylo vylozene spatny, ale videt uz to nechci.
Americká krása (1999)
Kasirovany patos a podivna sonda do soucasne americke spolecnosti bez naboje. Jediny, kdo umi dobre sit do vlastnich rad je Stone. Mendes back to Theatre!
Amerika (1994)
Divny film, vubec nevim, co to melo byt? Nejaky zivotopis nebo depka... a do toho Lucie? Hm hm...
Anakonda (1997)
Velice pekny a napinavy akcnak z be produkce. Dobry pokracovatel becek z osmdesatych let, ktery me ani na okamzik nenudil.
Anděl na horách (1955)
Sranda, hlavne diky Marvanovi, ktery zachranil mnoho takovych filmu. Soudruhovat se zacalo v na plny koule az kdyz tito prvorepublikovi herci vymreli.
Angličan, který vylezl na kopec (a slezl z hory) (1995)
Nadherne vypraveni o tom, co to je pravy patriotismus, bez kecu a rukama si lide "navysi" svou horu, aby nebyla ponizena do stavu obycejnych kopcu. Hugh Grant roztomilejsi nez kdy jindy a spousta neznamych anglickych hercu hraji nadherne a dojimave divadlo. Nutno videt!
Apollo 13 (1995)
Pateticky az beda. Technicky a historicky mozna vernejsi nez jeptiska k Bohu, ale o to nudnejsi a sterilnejsi. Zadne vetsi zapletky, mnoho hluchych mist a vubec... The Right Stuff to neni.
Armageddon (1998)
Moc libi moc libi. Tohle je presne ten pripad, kdy prehany patos slouzi zabave a odlehcuje. Navic narozdil od predchozi priserne Skaly je tu zapletka uveritelna, takze vznika kvalitni kase, ktera je navysost zabavna. Ten film nema nudnou skulinu. Ve chvili, kdy Bay citi, ze je to moc vazny, sam to shodi a mnohdy rozesmeje. Spousta fajn hercu to je spojuje dohromady.... je to fajn.
Auta (2006)
Nelze nic vytknout. Snad malo pisnicek.
...a zase ta Lucie! (1983)
Tak Pan Tau byl bozi a kultovni, ale toto se Polakovi nezdarilo. Navic vrestici neherecka Fuchsova me uz tenkrat jako dite privadela k silenstvi. Bohuzel blazen zustala dodnes :)