Recenze (340)
Obecná škola (1991)
Pocatek Sveraku, moc dobry, mily, nezny a vtipny. Bohuzel smerem k soucasnosti s vuni penez to skripe. Rad se na ten film divam.
Obsluhoval jsem anglického krále (2006)
Velky prekvapeni!
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Jedna hvezda za to, ze se porad neklepe kamera.
Ostrov (2005)
Stone to v jedne z pisni T.A. vystihl jasne, k panu Bayovi nemam vic co napsat.
Panelstory aneb Jak se rodí sídliště (1979)
Ztrata casu a blabol.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Verim, ze kniha je o moc lepsi. Film je takove drahe pimprlove divadylko. Figurky se potaceji lesy, stranemi a skalami, obcas na ne neco skoci, obcas je nekdo vyleci a jdeme dal. Serialove useknuty konec nabudi skalni fandy, ale ja tusim, o cem to bude dal. Na lokalni pomery novozelandske trikarske firmy jde o pekny kousek, ale v mnoha zaberech je znat nedokonalost trikovych pozadi, neostrosti obrazu. Film nema zadny feeling, s zadnou postavou necitim a to je spatne.
Pasti, pasti, pastičky (1998)
70 procent filmu je to dokonalost, ale konec Stivinova i ostatni, hlavne pani rrreziserrrka neustali :(
Patriot (2000)
Neslany, nemastny pribeh z doby, kdy se amerikani mleli s anglanama. Muskety, koule odlevany z cinovych vojacku, usmudlana americka vlajka v Melovych rukou - patos az na pudu, ale narozdil od Costnerovyho Postaka mu nejak nemuzu uverit. Rolande historie ne!
Pearl Harbor (2001)
Na co si ten floutek Bay hraje? Ben Hura nikdy nenatoci.... vrat se na asteroid, tam ti to steluje skvele... ehm, co se rozciluju... ozvu se, az mi filmove zkurvi Jana Husa....
Pěsti ve tmě (1986)
Velice realisticky pribeh z protektoratu. Box nemusim, ale Vasut tu podal zatim nejvetsi a bojim se ze zivotni vykon.