Recenze (340)
Výkupné (1996)
Tak tohle je nejslabsi unosovy film co jsem videl. Tady nikdo nehraje, Sinise je se svyma dvema zkrivenyma xichtama davno odepsanej. Bleeeee :(
Pocahontas (1995)
Hezky pisnicky, ale tahle nova "revolucni" kreslici kubisticka technika disneyovcu mi nesedla.
Patriot (2000)
Neslany, nemastny pribeh z doby, kdy se amerikani mleli s anglanama. Muskety, koule odlevany z cinovych vojacku, usmudlana americka vlajka v Melovych rukou - patos az na pudu, ale narozdil od Costnerovyho Postaka mu nejak nemuzu uverit. Rolande historie ne!
Navždy mladý (1992)
Prijemny film o tom, ze starnuti nezastavis.
Air America (1990)
Docela vtipna komedie, neni moc filmu z vojenskeho prostredi takto odlehcenych.
Nesmiřitelní (1992)
Nejnudnejsi western meho zivota. Sergio kdybys to videl! Jedina dobra hlaska: Ja ho zabil, kdyz sral.
Báječná léta pod psa (1997)
Moc pekne. Legracni, chvilemi smutne a skveli herci s vytecnymi hlaskami.
Fargo (1996)
Tehotna policajtka - tomu rikam napad. Konecne nekdo, kdo ve Svatym lese premysli, nez neco natoci. Braviagladiatore!
Cesta do pravěku (1955)
Aha, tohle tocil genius a jsem hrdy, ze byl Cech! Pane Spielberg, podivejte se na to. Kde byste byl bez CG technologii? Tam, kam dorazil Zeman nikdy!
Četa (1986)
Kdyz jsem tento film videl ve svych 17, malem jsem pri vychodu z kina blinkal. Neco tak sugestivniho jsem do te doby v kine nevidel. Syrovejsi jsou snad jen Obeti valky. Kdyz jsem si tam predstavil sam sebe, bylo mi ouzko. Dafoe v zivotni roli. Bohuzel v soucasne dobe se pachti z jedne sragory do druhe (Spiderman).