Recenze (340)
Pěsti ve tmě (1986)
Velice realisticky pribeh z protektoratu. Box nemusim, ale Vasut tu podal zatim nejvetsi a bojim se ze zivotni vykon.
Discopříběh (1987)
Pro milovniky diskotek a muziky Misi Davida. Tenkrat jsem to nenavidel, pac to bylo cesky a ulisny. Dneska tomu mnohe promijim a v necem se i vidim. Dobry.
Kamarád do deště (1988)
Fakt dobrej mladeznickej film. Dobry forky, jako ze zivota. Kdo pamatuje, porozumi.
Discopříběh 2 (1991)
Daleko sussi nez jednicka, ale jeste dobry.
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Posledni alespon trochu zabavny film od JS. Revoluce mu ublizila, on ted ublizuje nam. :(
Svatba upírů (1993)
Jaroslav Soukup na ceste do pekel!
Byl jednou jeden polda (1995)
Kdyz jsem tento "film" videl na videu v autobuse cestou do Londyna, neveril jsem vlastnim ocim. Po jeho skonceni jsem mel pocit, ze uz svet nebude jako driv :(
Jak ukrást Dagmaru (2001)
Pane Soukup, JSTE ZLOCINEC!
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Jo Lado, to nebylo dno, kde ses ve dvojce placal? Beda, beda...
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
Lado, kams to klesnul?