Recenze (28)
Záhada Blair Witch (1999)
To je jeden z nejlepších hororů, co jsem viděl. Je to originální a natočené to je skoro zadarmo.
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Záhada Blair Witch 2 se mi velmi líbila. Stejně jako první díl. Líbí se mi, že je natočená jiným stylem než jednička. Velmi povedený snímek.
Resident Evil: Zánik (2007)
Tento film se mi velice líbil. Perfektní akce a krve tam taky nebylo málo. Je to natočené jiným stylem než první dva díly, ale je to super snímek.
House of the Dead (2003)
Tohle je první a poslední Bollův film, který jsem viděl. Špatné herecké obsazení, špatná hudba, špatná kamera a střih. Všechno špatné. Tím jen kazí adaptaci.
Od soumraku do úsvitu 3: Katova dcera (1999)
Mě se líbili i předchozí dva díly a třetí taky nezklamal. Parádní podívaná. Podobný styl jako jednička. Hodně se mi líbila hudba Nathana Barra (Cabin fever, Hostel)...ta tomu dával hororovou atmosféru. Jinak vážne super. Jo a taky si myslím, že je to vše pozpátku. Měli by jste se dívat od třetího dílu k prvnímu..potom to má souvislost.
Od soumraku do úsvitu 2 (1999)
Tenhle snímek se mi velice líbil. Má zajímavý hororový děj. Jasně. Je to úplně něco jiného než jednička, ale u tohoto filmu jsem se hodně bavil. Hodně se mi líbilo herecké obsazení.
Halloween (2007)
Řeknu vám. Tenhle film je super! Je to něco mezi Vyvrženci pekla a Original Halloweenem. Taky se není čemu divit, když je to od Roba Zombieho. Tyler Mane zahrál Michaela Meyerse úplně skvěle.
Hory mají oči (2006)
Super film. Jde poznat, že Aja má talent. Polovina filmu je horová a druhá je akční thriller. O hodně lepší než Cravenův originál z 1977