Recenze (133)
Blesk v ráji (1994) (seriál)
Dám 3, protože když to dávali sledoval jsem to a asi se mi to i líbilo, takže průměr. Teď bych se tomu možná jen zasmál, ale možná taky ne :)
Krok za krokem (1991) (seriál)
Série s "Koudym" byly nejlepší čéééče :)
Krajní meze (1995) (seriál)
Co se týká posledních pár serií, byly samozřejmě slabší, to ale nic neubírá na faktu, že jsem se u tohodle seriálu nemohl nikdy dočkat poučení na konci.
Akta X (1993) (seriál)
U prvních sérií jsem se bavil nejvíce, pak už se to začlo nějak moc kombinovat, ale je to klasika. Vzpomínám si jak jsem mámu přemlouval, abych se na tohle mohl dívat :)
Dynastie (1981) (seriál)
taky jsem to kdysi sledoval, i když mě to moc nebralo, ale co se dalo dělat když na to všichni koukali :)
Plnou parou vzad! (2002)
Já se u toho smál, vy odpadi se fakt neumíte odreagovat. Znám ty typy co jsou jakože nad věcí, něco ve stylu "tohle je pod mou úroveň" , ale pak nevím jestli by se měli nějaké ulítlé komedie točit. Raději si dáme nějaké hodně složité drama a pak můžem říkat kamarádům jak jsme vzělaní, že?
Aeon Flux (2005)
Kamera při soubojích mi hodně připomínala poslední Seagalovy filmy. Noha...ruka...noha...oblicej zaporaka....ruka..krev.. konec souboje. Nevzpomínám si na jedinou pořádnou scénu, kde by bylo vidět Charlize do obličeje. Holt ty otočky někdo dělal za ní. Ale i tak bych si ji pozval k sobě večer domů :)
Deuce Bigalow: Evropský gigolo (2005)
Někdy to bylo fakt trapné, ale i tak jsem se u toho dost nasmál, takže nemůžu jinak než za 4*
Zmije (1994) (seriál)
Ty první série byly fakt vychytané, ty poslední série už stáli za prd, protože už tam v podstatě skoro vůbec nešlo o to auto a vždy byl v celém jednom dílu jeden záběr, jak se rychle změní a konec. To mě naštvalo, ale i tak, 5* za ten začátek.
Zmije - Pilot (1994) (epizoda)
Jestli je tohle pilotní film k seriálu, tak ten byl fakt super :)